Sunday, September 11, 2011

❤ anda sudah bersedia?

assalamualaikum

okay. entry ne just sharing to my blog readers. lepas raya mesti budak-budak SPM or PMR buat trial kan? excel ka? maybe. begitu juga dengan kakak-kakak kamu ni dulu. cehh. serious tahun lepas saya nda beraya pun. tiada mood dan memikirkan SPM bakal tiba. pergi rumah orang tiada langsung. hebak kan? konon.

kami ni boleh di kira budak nakal juga lah di sekolah dulu. kenapa? sebab time cikgu mengajar time tu juga kami tidur, time cikgu mengajar time tu juga kami makan dalam kelas, time cikgu mengajar time tu juga kami bual kosong dengan kawan sebelah meja. hahaha. belum masa rehat pun saya dan kawan saya sudah pergi kantin dan makan dalam kelas. ohh. sangat-sangat rindu kenangan sekolah :( dengar cikgu mengajar pun boleh tertidur. macam mana mau lulus exam ni? HAHA.

ni lah geng sekolah saya dulu. haiipp! sampai sekarang pun akan terus berkawan. insyaAllah :)

ni nda silap saya last kami ambik exam trial SPM. lepas habis exam terus kami dengar ceramah di sekolah jiran kami. SM Teknik Likas.

Ini gambar sebelum SPM. gambar time kami SPM pula dibawah

 sebelum ambik paper GEO. SPM sebenar. apa kami buat? makan gula-gula tungtung atau lebih dikenali dengan nama LOLLIPOP. wkaka :D

 mula sudah meng-cute kan baju sekolah. yeay!



 masa exam science. time ni habis dah jawab paper. sempat lagi bergambar :D tengok kasut kami. bukan kasut sekolah tapi main bantai jak pakai pergi sekolah. haha.

 sama masa dengan gambar diatas.

 sebelum pulang, kami stay lagi kejap dalam sekolah. bukan belajar tapi bercerita.

 saya dan miera

ini last day SPM 2010. tengok baju kami. shooo cute! pfft!

ini lah kenangan sekolah kami. memang susah mau lupakan. jadi adik-adik yang bakal menduduki SPM, jangan malas-malas pergi sekolah. nanti kamu juga yang rindu masa persekolahan kamu :) hee. apa-apa pun adik-adik yang bakalan menduduki UPSR, PMR dan SPM senang jak. kan ada TUTOR TV di ASTRO. bhahahaks. jangan malas-malas buka channel tu okay? sesungguhnya akan membantu kamu juga tu. haha.
so kepada budak SPM tahun ni. ANDA SUDAH BERSEDIA? haha. kami sudah rasa bagaimana suasana PEPERIKSAAN SPM yang sebenar. fuhh! menggigil gilaa! haha. time buat karangan BM SPM memang gegar jo tangan kau menulis. tiada tipu punya. begitu lah saya dulu. GEGARR HABISS! :D

ohh. rindu zaman sekolah. huahua.
SMK PEREMPUAN LIKAS dan SMK INANAM.
sayang kau sekolah ku. haha. kbye.


2 comments:

Anonymous said...

gmbr ke 7 sgtla cantek :)

Bibiy Ferhanah said...

haha. thanks :)