Wednesday, September 7, 2011

❤ facebook dan blog


okay. raya dah habis. cehh, pandai-pandai. haha. raya 1 bulan lah wehh. tapi tiada sudah rasa raya ne bagi saya. haha. entah lah. baidewayy, siapa masih dalam mood raya? put ur hands up yoo! haha. kalau saya, tiada sudah semangat raya ne. jangan tanya kenapa. saya pun nda tahu. err -.- lagu blog ne pun bukan lagu raya sudah. hihi. tiada sudah mood raya, so tukar lagu lah kan. sekarang ne nmood mau cari kerja! apa? mesti kamu tertanya-tanya. "budak sorang ne nda sambung study ka?" pfftt! InsyaAllah tahun depan. dan kalau ada pengambilan awal, masuk tahun ne jugak lah kan. whoa :O

 

siapa mau OWL NECKLACE ne? saya bagi. ktipu jak -.- actually, benda ne lama dah saya order. 4 hari sebelum raya. tapi baru sampai. but nevermind. syukur lah dia sampai dalam keadaan selamat. hahaha. okay stop. saya mau cerita pasal zaman saya mula berjinak-jinak dengan facebook dan blog ni. okayyy~ x)

FYI, saya dulu nda tau pun apa benda FACEBOOK ne. err. dulu pun saya hanya ada account FRIENDSTER sahaja. MYSPACE? tiada. kenapa? sebab saya nda pandai main myspace. huhu. act, sudah buat account Myspace pun, tapi lepas tengok-tengok keadaan Myspace ne, terus bingung -.- nda tau macam mana mau guna.  okay, itu cerita lama. saya mula main Friendster sejak saya form 3 i guess. dan mula main Facebook form 4. dulu saya nda pandai main Facebook. tiada apa pun yang saya faham. letak nama pun agak lucu sikit. contoh : izNy iZaTy. see? hahaha. huruf besar huruf kecik. argh, pening kepala tengok kan? tapi terima lah kenyataan. saya memang letak nama sebegitu di facebook. urgh. haha. itu mula-mula guna Facebook lah. hihi. Facebook ne okay jugak. dapat jumpa kawan lama yang sekian lamaaaaaaaaaaaaaaa nda ketemu. tak gitu? haha.

okay. blog pula. saya first guna blog-blog ne masa umur saya 16 tahun. form 4 lah kan. time tu satu apa pun nda tau mau hias-hias blog ne.  mau 1 jam cari background untuk blog. haih -.- penat mata den. dan kamu mau tau? saya lupa macam mana saya pandai hias-hias blog sampai lah ketahap sekarang. yang saya ingat, banyak saya belajar tutorial dari blog Hannafauzan ne. mungkin dari sana lah saya mula tahu edit-edit blog, lawa-lawakan blog. psstt, tapi sekarang blog saya biasa-biasa jak. saja buat lagi simple. hehe. nda mau lah yang banyak gadget. memberatkan berat badan blog kau. kuikui :B kenapa saya buat blog? sebab suka-suka. saya pun nda tau macam mana saya kenal dengan blog ne. seriously okay. tiada tipu punya. tiada siapa pun yang suruh saya buat blog. tiada seorang pun. saya buat blog atas kehendak saya sendiri. dulu saya post entry pun yang macam, errrr. susah mau cakap. haha. memang yang newbie punya style lah. contoh :


kemarin saya dapat duit raya.
hari ne pun saya dapat duit raya.
harap-harap esok pun dapat. hihi!


hey! coloufull you know! hahaha. serious, memang bagitu style saya dulu. err. buruknya pulak. haha. penat juga jari ne tukar warna font tu. hahaa~ ohdemm. tapi okay juga kan tulisan coloufull ne? cute. hahahaha :D

TK TOK TIK TOK

err. sekarang jam menunjukkan pukul 3.26 pagi. sebelum wifi dimatikan, saya publish dulu entry ini. sorry entry agak ringkas. saya mau cepat pergi tidur. oh! saya nampak lipas lalu depan saya. kbye

thanks for reading this entry!

No comments: