Monday, September 26, 2011

❤ i miss that moment :')

haluwww ols~

okay, ini entry kedua pada hari isnin. hewhewhew~ baidewayy, tadi saya cek meja belajar saya yang duuuuuuluu lagi. masa tu saya masih sekolah lagi. weee, rindunya mau sekolah. hihi. memang nakal² lah semua. belum masa rehat sudah membeli di kantin. muahahah~ dasar perut goriilla. wkakaka :D so bila cek² ada pula album masa sekolah dulu. time tu saya baru tingkatan 4. muehehe.

 me. bosan time rehat. hahaha~

me && my lenk², oyo.

me and didink! :)

dan gambar ne paling lucu lah. hahaha~ time tu kalau nda silap saya, second day before long long long school holiday. jyeahh! hahahahaha~

emmy, opie and me :)
sebelum proses membuat ...

tadaaa! POCONG! hahahaha~

opie juga lah paling manang! hahah. paling manang bahasa sabah yerr :) sorry for the unclear pictures there. saya snap guna camera handphone jak dalam album tu. teheee~ so bila tengok² gambar ne balik, ouhh~ how i miss that moment :) *cry*

we study together, play together, eat together and all we do is TOGETHER!! huehuehue~ rindu kamu. hope our friendship will stay for ever and ever. insyaAllah.

so kamu adik² yang masih sekolah tu, jangan malas² pegi sekolah. nanti kamu juga rindu tu jumpa kawan² dalam satu kelas :) macam saya ne, menyesal betul. malas sekolah dulu. huahuahua~ haipp! nda lah sampai kena bagi surat amaran yerr :P

so last from me,

janganlah kamu cepat² mau tamat zaman persekolahan. belajar disekolah lagi senang. nanti kamu sudah belajar tempat orang lagi susah, lagi mencabar :") so be thankful what you've got now okays?

and i miss my school too,
SMK PEREMPUAN LIKAS.
so that's all. kbye


p/s : sekolah saya semua pelajar perempuan. tiada pelajar lelaki kecuali cikgu lah. hehe :B BOY STUDENTS NOT ALLOWED! kahkahkah! :D


No comments: