Monday, September 26, 2011

❤ here's the answer!

hello! selamat hari isnin youuu~ (dengan nada yang gedik. wahaha)

huwaa~ kemarin penat buat open house di rumah. akhirnya selesai juga sampai ke malam yerr. hewhew~ :B sudah lah sekarang mood nda okay. demam + batuk + ulser = die. pheww~ well, saya nda mau cakap banyak. hari ne mau jawab 2 pertanyaan ne. sehh~ soalan pertama! jeng-jeng-jeng~




okay, that's the firts question. yess! saya mau ajar lah ne. tapi bukan saya yang buat sendiri tutorial tu~ i mean, in video. ekekeke~ malas pulok mau susah² payah sendiri buat tutorial shawl ne. takde mase youuu~ (once again, dengan nada gedik. hahaha~) ya lah, tiada masa mau buat lah. so i just give you tutorial macam ne ja lah okay? dia tanya macam mana pakai shawl macam gambar bawah ne


nah, macam tu lah. macam tu, macam tu. sebelum tu, ramai sudah tau kot. so cara dia macam ne. look at this two video.





firts video






second video


done? okay. actually style dalam gambar saya tu style video pertama tuuu. tapi tengok dengan gambar saya tu ada lain sikit kan? yang lainnya tu bahagian bawah dagu tu. look at the picture below.






apa suda jadi dengan muka saya tu. haha :D


see the different? video pertama tu kalau tiada syria, nampak leherkan? so the solution, ikut lagi video yang kedua. kamu tau jugakan part mana yang kamu harus ikut dalam video kedua tu untuk tutup leher kamu >.< nda kan saya mau bagitau juga. huehuehue~ so begitu lah cara² dapatkan style shawl macam saya pakai dalam gambar di atas tu :) then that's it! you get it already. yea, tepuk tangan. huahuahua~ :D
 
now we move on for the next question :)
 
 





so yea, jawapannya tentulah di

Momo Chan Collection in Facebook


teehee~ kamu kena add lah. tapi kalau nda silap, ada sudah fanpage momo chan ne. just search okay? :) best beli accesories di momo chan ne. cantik² dan hargapun berpatutan okay! owl necklace yang saya beli tu pun murah jak. so, what are you wating for? go and buy your favourite accesories there! happy shopping youuu~ (untuk ketiga kalinya, dengan nada gedik. hahahaha~)
 
so that's it. saya rasa saya sudah jawab kedua-dua soalan ne :) okay, sampai ketemu lagi~ kbye :)
 
 
p/s : tiada sudah lagu dalam blog ne supaya kamu dapat dengar video di atas tu. hee :)


No comments: