Thursday, September 22, 2011

❤ just sharing

hello kamu! apa habaq? aiseh! sejak bila saya pandai cakap begitu tu? hahaha~ :D

well, hari ne mau share story sama kamu. actually saya ada kawan dari Philippines :) dia ne baik tau. kami kenal since i'm in form 3. maybe lah. saya pun not sure. ekekeke~ lama sudah. and yes, sampai sekarang kami masih tegur² juga. dia masih ingat saya rupanya. terharu kejap :B hihi. semalam tiba² juga dia bawa chat. FYI, dia gelar saya Miss Malaysia. hahaha~ saya pula panggil dia Miss Philippines :)


okay. itu antara perbualan kami semalam. dia pun ada blog, but she's not updating it anymore. tiada masa dia bilang. haha. kalau kamu mau tau, kami kenal since zaman Friendster lagi XDD a long time ago.


ini lah Daryll Unice. kawan negara seberang saya. hahaha~ cantik kan kan kan? nah, add lah dia. muahahaha XD LOL.

okay. tutup cerita pasal tu buka cerita baru. HEHE. hari ne macam biasa, buka jak FB banyak status yang berbaur kemarahan. aiseh. marah sebab apa? sebab Facebook buat pembaharuan lagi derr~ NEWS FEED berubah sudah kan? macam² lah facebook ne. saya baru jak buat entry pasal facebook hilang privacy, tup² ada lagi yang bikin panas hati pasal facebook ne. halamak~ tolong lah. makin tiada mood main facebook =__= grrrrrrr!

butttttttttttt! i got the  solution to GET THE OLD FACEBOOK BACK! how?

Account Setting > Language > English (US) --> English (UK)

see? dengan cara ne you'll get the old  facebook version :) but saya nda tukar pun. hihihi. sebab? sebab kalau kamu tukar pun, i'm 90% sure yang Facebook ne akan tertukar sendirinya juga nanti. kamu tengok lah dulu. ramai yang nda mau tukar pegi Facebook New Profile, last² tertukar juga kan? tukar tanpa kita yang menukarinya. ceittt~ salah si Mark Zuckerberg ne! XDD uhmm, ini ramalan saya jak okay? kalau kamu mau tukar pun, tukar lah :) jangan cakap saya yang nda suruh. HAHA :D

dan saya ada mau share. hahaa. adakah kamu (girls only) golongan yang macam ne? ce tekan :D

sebab kenapa perempuan gemar mengambil gambar muka sahaja

okay. itu saje. ada masa saya update lagi :) okay? kbye.


p/s : saya taip entry ne hujan lebat lah pula. Sabah area Kota Kinabalu musim hujan lah sekarang. huehuehue~


No comments: