Saturday, September 17, 2011

❤ SELAMAT HARI MALAYSIA! MALAYSIA DAY!

assalamualaikum.

tajuk entry bukan main guna capital letter. semangat Hari Malaysia lettew. semangat lah sangat. haha. mungkin belum terlambat lagi saya ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA pada 16 SEPTEMBER 2011. ngeh, kelmarin kan? :D ngehehe. well, bukan mau post panjang lebar pasal Hari Malaysia ne. mau share benda lain bha ne. kuikuikui~ :P mau tau enggak? kok ngomong indon yah embak bibiy? LOL. stop that craps! teruskan dengan cerita hari ini.

okay. kawan saya ne si Emmy bawa jalan kunun jumpa Sis Ecah. So saya pun join jak lah. asalkan ada kena spend, on jerr. wkaka :D *gilakenaspend -.-
si Emmy tu cakap dia belanja tengok wayang jak. BELANJA okay? biasalah budak loaded. hihi. sekali tengok dia belanja lagi makan McDonalds. uinaa, untung betul lah saya kelmarin. tapi sayang nda habis di makan semuanya. telampau kenyangggg sudah. huhu. kami makan McD dan KFC dalam satu hari. McD dan KFC okay? sehh, mau juga bagitau. mau cakap banyak duit lah tu. hahahaha XDD KONON -.-

 yumyum~ hakhak

 my bestie, Emmy :)

time ne kami makan d KFC. gambar makan di McD pula tiada. tiada mood sudah mau gambar-gambar time tu. penat berjalan kan pa nda -.-


ini gambar kami sama Sis Ecah. Emmy dan Sis Ecah yang rapat. sudah kenal lama kan. saya ne baru-baru juga kenal sama Sis Ecah. so nda berapa rapat lah. HEHEHE :D okay, saya taip entry ne pun dengan keadaan tergesa-gesa. so I stop here okay? :)

peace. 

oh nda lupa,


salam 1 Malaysia. HAHA. kbye.


No comments: