Friday, April 22, 2011

❤ yeah ! cuti - day :D


holla , bonjour guys :) so it's Friday, Friday gonna get down on Friday. hahaha~ tiba² muncul c Rebecca Black. huehue~ okay, ne first time saya buat entry baru di laptop abang saya. disebabkan malas mau on laptop sendiri. muahahaha :D taip semua ne pun dibilik abang saya yang busuk ini. kihkih :P hari ne hari Jumaat and it's a Good Friday. semua diseluruh Sabah ne cuti. yeah! yeah! cuti! siapa nda suka cuti? mestilah semua sukakan. dapat santai² di rumah sendiri. ahh, nyaman. ceh, tiba. hehe. cuti bha hari ne. siapa nda gembira. macam mau lompat² jak sekarang. serious ( mood serious ) hahaha~ saya pula yang terOVER excited. padahal setiap hari pun saya cuti. hahahahaha~ penganggur berjaya lah katakan. HAHA.

kamu apa kabar? baik nda? saya baik² sahaja. seperti yang kamu lihat. ceh, haha. sekarang saya dalam mood happy. mau tau kenapa? sebab~ sebab~ sebab~ cuba kamu teka dulu. hahah. siapa yang betul saya bagi gula² lolipop. haha. style budak² dulu gitu lah. hihi. okay, kamu mau tau kenapa? biarlah rahsia. hehe. nanti saya buat entry tu baru saya bagitau kamu semua. huhu. tapi tiba² rasa kurang yakin. haisshh, serabut gila kepala. harap² semuanya jadi. insyaAllah :) doakan semuanya jadi okae? Amin.

sebenarnya saya tiada apa² juga mau share sama kamu ne. akibat keboringan saya terpaksa lah juga buat entry baru. hmmph! now saya sendiri di rumah. yang lain semua jalan. dorang jalan nda bawa saya pun. jahat kan :/ saya nda kena sayang. hahahaha~ style dulu² lagi muncul. kihkih~ sebenarnya saya ada masalah bha ne. tapi nda tau macam mana mau bagitau kamuuuuu. huhu :( biarlah saya sendiri tau.



saya mau ucapkan~
terima kasih, thank you, gracias, syukran, salamat po, merci, kiitos
pada siapa² yang selalu lawat blog ini :)
thank youuuuuuuuuu

No comments: