Sunday, April 3, 2011

❤ Akademi Fantasia 9

Quick update okay. Semalam tengok AF9 ne kan. Kebanyakkan pelajar macam tu juga lah. Nda berapa okay. Bagi aku lah. Hoho. Okay pun ada lah 2 3 orang jak. Haha. Antara semua aku minat si Leena. Yeah, kira okay juga lah. I like her voice. Serak-serak basah gituuuuuu!


Inilah Lena. BOLEH BAH KALAU KAU! Hahaha. Selalu juga aku sebut ayat tu. Actually, bukan aku jak. Semua orang Sabah pun selalu sebut boleh bah kalau kau. For your information lah kan. Hihi. Ramai orang cakap dia ne gedik kan? Gedik tu ada la sikit. Tapi bagi aku dia ne periang. Yess, periang! Kalau orang periang ne memang nampak macam gedik sikit. Urm, ya lah. Ada gedik juga lah. Kasi ya2 jak. Takut nanti ada yang nda puas hati. Hakhak~ Tapi bukan dia jak gedik bah. Ramai lagi orang2 di luar sana tu. Huahua :D Pa2 pun, I tetap sapot a.k.a support Lena. Go bebeh Lena. HAHAHA :D

Pelajar lain pula okay juga. Si Miza pun okay. Minat juga aku sama si Miza ne. Macam Missy Eliot pun ada jugaaa. Haha. Betul ne aku cakap. Hoho. Si Erul? Hmm, not bad. Fanatik gilaa dengan korea. Hihi. Si siapa lagi? Argghhh, entah lah. Nda semua aku ingat. HAHA. Belum ingat lagi nama2 dorang. Haha. Sungguh gilaa yaa. Mau komen2 pelajar yang lain tiada masa sudah ne. Quick update lah katakan. Haha. Pa2 pun, hope AF9 ne okay lah dari AF yang lepas2. AF7 lah aku nda pernah tengok. TIDAK PERNAH okay. Konsert pun aku nda tengok, apa lagi diari dia. Hahaha. :D

Okay, gottoga. Chiao! As salam =)

No comments: