Tuesday, April 5, 2011

❤ Apa2 sajaaaaa



Malas sudah mau update. Tiada ceritaaa sudeeehh (-_____-") Btw, gambar diatas tu aku and my  baby muncungsss. Hahaaaa :D Dapat dari Google itu picta. So credit to Google okeh! Hahaa. O yeah, tadi baca entry Kak Ryna pasal ne. Tiba2 aku pun terikut HOT. Haha. Ada juga orang yang kutuk2 di blog ne. Berani betul dia kutuk2 orang. Kalau berani letak la link blog. Or maybe dia tiada blog tu lah tiada tu. HAHA. Yang tambah bikin aku panas dia tanya orang Sabah semua gedik2 ke? Aww, sangat lah tidak betul. Macam dia nda suka pula orang kelahiran Sabah ne. Come on lah, inikah dinamakan 1Malaysia? Cehh! Ayat tu minta puji. HAHA. Tiba2 semangat patriotik muncul dalam diriku. Kahkah~ :P

Okay, bukan juga aku mau masuk campur or blablabla. Just mau luahkan saja yaa. Hoho. Btw, aku rindu BGFF CREW. All my girls! Bila lagi dapat hangout ne? HUHU. Sadiss. Bha, okay lah, I stop here. Bubye :) Mau mula sudah diari Akademi Pantasia 9. Keke :P

4 comments:

Unknown said...

baru prasan tuh entry...
pergh!menghina sabahan kah tuh???silaka. HAHA.
Haha.fanatic AF rupanya.
ko la jugak bibiy...

Unknown said...

wahaha. sama kot

Bibiy Ferhanah said...

@Syiela

ahha. ya ba. menghina kunun ah. ahaha. fanatik? nda juga la. saja buang boring. tu la tengok jak. HEHE :P

Bibiy Ferhanah said...

@nub

ahaha. sama? ya laaa :D