Sunday, October 2, 2011

❤ cerita 1 oktober 2011

hai hai hai bibiy datang lagi! =.= okdah. assalamualaikum. so hari ne masuk hari ke 2 bulan oktober. ouh, bulan oktober. kemungkinan besar saya akan start bekerja. mau tau dimana? ceteka ceteka. ekekeke. later i tell you lah okay.  berbalik kepada tajuk post saya pada kali ini. yeah, memang sudah dirancang mau meet up dengan budak 1 group di Facebook. mau tau apa nama group tu? haha. BATCH 1993 SABAH. means siapa-siapa yang lahir tahun 1993 dan asal Sabah sahaja boleh join group tu :) tapi nda tau pula kenapa ada indon sesat boleh masuk group tu. haha.

gambar sebelum memulakan perjalanan ke KK. huehuehue~

dan dibawah ini gambar kami kami dan kami setelah berjumpa. but like always, nda berapa ramai yang datang. bayangkan member dalam group tu 1000 lebih orang, tapi nda sampai pun 10 orang kami jumpa tadi. haha. kesiannn =.= FYI, ini kali pertama kami bersua muka. aiseh.







 
 okay. kita pendekkan cerita. tadi makan dekat mcD, pergi kbox dan pergi waterfront. that's all. sikit bukan? tapi sungguh lama kami habiskan masa itu disebabkan  2 orang jantan dalam gambar diatas terlalu lambat sampai ke CP. CP salah satu tempat shopping complex di Sabah :D apalahh. penat menunggu pasal dorang 2 ne ja. tuiiiiii. tuuiiii! harkkhhhh tuiiihhhh! ee, perempuan? pengotor! okbye. haha
 then dibawah ne gambar sebelum kami bersurai :)




okay. rasanya sampai di sini sahaja post kali ini. nothing interesting but i feel just wanna share in my BFA blog. oh, terima kasih kepada Izzul Amir kerana menjadi follower saya yang ke 600 :) sebelum tu juga saya ingin mengucapkan GOODLUCK kepada PMR CANDIDATES. wish you all the best yea adik adik :) okay, till then. kbye.


4 comments:

Unknown said...

wuaaaaa...members batch 1993 tuh kah???bestnyaa...

Izzul Amir said...

muke lebihkurang je ? haha nice ^^

Bibiy Ferhanah said...

@Syiela : eya, group tu lah. ekekeke~ mmg best! :)

Bibiy Ferhanah said...

@Izzul Amir : which one? haha. btw, thanks :)