Wednesday, October 12, 2011

❤ happy ;)

assalamualaikum (n_n.)Y

hari ne mau cerita banyaaaaakk yang bikin saya happy! <--- ayat tu bha. macam ayat teteda ne. HEHE ;D well, entry saya yang ini sudah baca? kalau belum, baca sekarang! baru baca yang ini. sehh, minta puji. hikhik~ yeah, Raka is coming home. tell the world Raka is coming home. haha. happy. pulang juga dia selama beberapa hari menghilang. kuat mansau. Mansau means kuat jalan. hari-hari pun jalan ja kerja. mencari betina mungkin sampai jalan jauh-jauh. hahaha~ apa-apa pun, syukur juga lah dia pulang juga. sobs~ okay, stop cerita pasal kucing. next story please. kahkahkah~

kelmarin dulu, petang tu nampak ada pos datang. abang posmen kasi masuk dalam peti surat. saya setakat menengok ja. tapi nda pegi ambil pun surat tu. haha. biasalah~ bukan surat saya juga. dalam hati lah cakap gitu. huahua XD saya ne kan jarang dapat surat-surat ne. ada pun surat sambung belajar ja. banyak dapat tapi semuapun nda berkenan. ekeke~ banyak cerita ne, tapi nda apa. kita pendekkan. so, malam tu online Facebook, then ternampak status kawan saya.


status kawan saya yang saya TERnampak. terus saya pun komen komen komen. sila lihat bawah.


see? lepas komen komen, dia bagitau yang dia cek peti surat, then ada surat tawaran sambung study di, TET! :p lepas jak dia komen pasal TENGOK PETI SURAT, baru saya teringat. bukankah ada abang posmen  datang bagi surat dan diletakkan dalam peti surat tadi petang? HAHA. saya pun terus keluar rumah, mana lah tau kan saya pun dapat surat tu. hehehe~ malam baru ambik surat tu di luar ;D lepas jak capai surat tu, and yea. SAYA PUN DAPAT!! gembira juga lah. sebab kami ne sama. tiada apply apa-apa pun untuk  sambung study disana. tup2 dapat pula. syukur ehh ;)

mau tau dimana? here's the answer.




happy? of course, YES. nda sangka saya akan study di sini. sebab tiada apply pun. tup2 dapat. hee. alhamdulillah for everything ;) so, kami dapat course KEJURUTERAAN AWAM. fuhh~ kompom punya susah! haha. daftar bulan 12. so start pengajian pun bulan 12 lah. chill~ ada masa lagi untuk enjoy sebelum masuk POLI. hahaha~ doakan jak semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan urusan. AMIN.


gambar penutup. hahaha~ durian. yummy~ sedap hingga menjilat jari ;D


p/s : tengok gambar status kawan saya. saya tutup muka dia dan nama dia kan? lihat lagi gambar komen2 kami tu. nda pula saya tutup kan? HAHAHA. terasa diri ini b***h sepuluh saat.


6 comments:

aien said...

tahniah sis dpt poli . ngee (^_^)Y .

rynasri said...

Congrate dpat poli . Nd yaa finally Raka its home :)

Bibiy Ferhanah said...

@aien : yea lil. thanks! ;)

Bibiy Ferhanah said...

@RynAsri : thank you ;) yea, nasib baik tau juga dia pulang rumah. hehehe :b

aien said...

welcome sis ^^Y

aien said...

welcome sis ^^Y