Wednesday, October 5, 2011

❤ trang tang tang!

assalamualaikum. hello and heyyyy!

blog kini dibuka semula. haha. saya balik-balik tutup blog kan? huhu. bukan apa. macam ada yang nda kena ja dengan design blog saya yang dulu. pink plus black. means macam suram ja blog yang dulu. haha. sebab? sebab background warna hitam. really, kalau saya tengok lama-lama. hmmm. macam lain lah. macam macam macam, hmm. lain lah. hahah. dari tadi asyik lain lain dan lain. actually memang pun. ekekeke. so now saya campurkan warna pink plus putih. okay sikit lah kan. nampak tenang ja. KONON. muahaha. maybe this colour better than the old one. nda juga telampau old. baru-baru juga pun. hewhewhew.


tu lah warna blog yang dulu. suram kan? ehh, ya ka? bagi kamu? mana lah tau saya ja yang nampak suram. haha. kan kan kan?


okay, that's all. gonna hit the bed now. kbye (:



1 comment:

FatinCokelat ♥ said...

Saya suka y dulu :) chomel. hik