Sunday, October 16, 2011

❤ mission complete !

hello hello hello ! selamat tengah malam semua~ (n_n.)v

sekarang saya ne di rumah ja menghadap laptop 24/7, sudah semestinya saya boring tahap gaban. nothing to do okay. bangun pagi then cuci piring, sapu lantai rumah, lap meja itu ini (boleh sudah ne jadi bini orang. hahaha~). itu lah kerja harian saya. sungguh memenatkan dan membosankan :/ memang inilah yang harus saya lalui hari demi hari. hahaha~ nevermind. sambung belajar pun lamaaa lagi. bulan 12 okay. fuhh~ menunggu dan terus menunggu. sekarang menunggu lah, tapi bila sudah study balik, malas² lah sudah tu. huahuahua~

since saya ne dirumah, mestilah online ja memanjang kan. bila sudah online muncul lah sudah idea² untuk mengenakan kawan saya ne. kawan lamaa. teeheee~ ceritanya apabila saya dan kawan saya ne si Vanessa mau kenakan dua orang kawan kami ne. girl and boy okay~ kasi kena apa? haha. kami cabar dorang buat FAKE RELATIONSHIP di Facebook. muahaha ! asyikk~ kami ne schoolmate dulu. kami suruh ne pun sebab dulu kami pernah kenakan dorang dua ne. time sekolah lagi. hehehe~



see that? akhirnya ! mission complete. huahuahua~ (n_n)v saya pula terlebih excited. kuang³~ because of me and Vanessa, they perforce must to do it. FAKE RELATIONSHIP. agagaga~ sukanyaaaa. haha :D (ceittt, macam lah dorang buat gitu saya dapat pingat emas. haha.) just for fun bha this ;)

well tadi seharian dirumah. boring boring and boring you know~ tiada apa mau di buat. saya malas sudah duduk dirumah ja. kasi habis beras ja tauu. hahaha~ so, pasal kerja, i'm not sure about that. duhhhhhhh ! =.=



sukanya saya makan dua benda ne. haha. benda? wadepp~ it's a food. yummy~ blurrpp! makan ne ja pun boleh kenyang tau. (patut lah saya kurus. muahaha~) cehh. alhamdulillah ;)

okay, there's nothing i want to tell you anymore. just feel like wanna updating bha. since blog saya ne pun blog personal, so saya banyak taip entry pasal saya. sayaaaaa ja. hahaha~ kalau pasal info² yang berguna, ada juga. but not too much. ekeke~ terima kasih kerana buangkan masa anda membaca entry ini. kuang³~ :D


No comments: