Sunday, March 13, 2011

❤ kau lagi

Hello ols :)



Hari ne aku mau story sikit pasal kawan aku ne . Nama dia Vanerra Dakiel atau lebih dikenali dengan nama MANARI . Haha . Maybe orang semenanjung kurang faham sikit maksud dia . HEHEE :P because its a little bit sound dalam bahasa Sabah . Dia ne kawan aku . Yang berbaju biru tu yaa . Baju peach2 tu pula aku nda berapa kenal . Haha . Pfftt ! :P Kami mula berkawan dalam tingkatan 1 dan sampai lah tingkatan 3 . Kalau kamu mau tau lah , kami dua ne minat Hannah Montana . HAHAHA :D zaman2 dulu lah . Time budak2 lagi masa tu . Awal remaja . Aisehh ! :D I think ramai juga budak2 umur 14 - 16 tahun suka HM kan ? Bukan kami jak . Haha . Tapi tu cerita dulu lah . Sekarang pun minat jugaaa . Tapi nda lah fanatik betul . Huahua .

Aku tulis pasal dia ne sebab hari ne dia pulang PLKN . Kem dia di Kem Tanaki , Tambunan . Memang daerah Sabah jugak lah which is kampung aku . Hahaha . Selain Tambunan , kampung aku jugak di Sandakan . Tambunan tu sebelah ibu , Sandakan pula sebelah bapa aku . Kamu faham ka ? Faham bah kan :P Oke , gambar ne pula lamaaaaaaaaaaaa sudah . Time kami dalam tingkatan 3 . Yup , kami buat party kelas d Pantai Tanjung Aru . Weee , siok bah . HAHA :D Memang siok la time tu . Kami semua 1 kelas berkumpul . Kenangan terindah tuuu . Apa2 pun , aku rindu semua classmate aku dulu . HUHU . I love 3 Cekal 2009 . Masa form 3 ;p

Okay2 , ada beberapa orang sudah minta ajar aku bahasa Sabah . Boleh jak tu . Hahaha . InsyaAllah kalau ada masa aku ajar kamu bahasa Sabah okae ? Miahaha :D Btw , time aku sekolah dulu kami ada kelas bahasa Jepun . 3 tahun jak aku belajar bahasa Jepun . Coz form 4 aku pindah sekolah . Gantung nee :( Hihi . Kalau kamu mau tau bahasa Jepun , boleh juga aku ajar . Tapi aku rasa tiada lah . Sebab sekarang semua fanatik dengan Koreaaa . Kikikiki :P


Hajime mashite , watashiwa Bibiy desu . Watashi ithinen sei desu .
Do'zo yoroshiku onegai shimasu ! :D

Itu antara bahasa Jepun yang aku ingat sampai lah sekarang . HAHA . Maksud dia pandai2 lah kamu teka . Muehehehe ;p

10 comments:

Syiela said...

wee.bestnya kamu arh. ada kelas jepun.

yasuke yinzuma said...

yala. haha. kat sarawak ada blaja bhsa jepun. tp, bkn di tmpt sy. di miri adalah. haha.

Bibiy Bengong said...

@Syiela

eya , siuk ne bha . cakap jepun jak kami . haha .

Bibiy Bengong said...

@yasuke yinzuma

ouh , hahah . gud then :)

yasuke yinzuma said...

ya. makseh yoww.. hoho. nnti la sy blaja bhsa sabah dgn kamoo. hihi

Bibiy Bengong said...

ahaha , oke jak tu :P

yasuke yinzuma said...

o ya ka, kak bibiy? nnti sy add kamo dlm facebook!

Bibiy Bengong said...

ahaha , add jak laa :D

Yasuke said...

aww , kau dah approve la. :) thanks yepp!

Kim Hye Narra a.k.a Venerra said...

haha . femes sya ouh XD