Tuesday, March 29, 2011

❤ it's Monday! Monday!

Selamat tengahari dan selamat sejahtera semuanya. Salam 1 Malaysia.
Diharapkan sihat2 sahaja okay? Haha.
Itu sahaja pembuka kata saya pada hari ini yang cukup SKEMA :/

So, Monday! Okay, yesterday aku with my bestieee si Emmy p sekolah. Ada mau urus sijil2 segala sijil. Sijil yang diberi nama sijil kadet polis bagi yang telah mengikuti kawad kaki lawan sekolah2 bertempat di Universiti Malaysia Sabah pada tahun lalu. Okay, cerita lama. Lupakan :D HAHA. Macam biasa lah aku kena hantar p Bakti Ikhlas then awal pagi lagi sudah aku ketuk2 rumah cousins aku yang tinggal disana. Nda tau malu betul aku ne. Then sampai jak di rumah kazen aku tu, kena kasi hidang lagi maggi kari. Dengan pantasnya aku menghabiskan maggi itu dalam masa 3 minit. Ouh ya, tidak ketinggalan juga dengan tehnya yang sedap hingga menjilat jari. Hehehe :P Ops! Apa sudah aku merepeks ne? Haha. Okay, stop it.

Bah, macam biasa lah kan. Naik bas p sekolah sama Emmy. Sampai sekolah jumpa guru kelas kami tahun lalu. Mau urus sijil2 tu. Paling aku suka ada cikgu di sana nda ingat sudah nama aku.

"Eh, ne Fera kan?"

lantas aku menjawab

" Hee. Ya, Fera."

Aku ya2 jak. Padahal dalam hati bila masa nama aku bertukar dari Ferhanah jadi Fera? Hihi. Nda pa. Aku suka juga dengar nama tu. FERA. Boleh kasi jadi nama anak aku suatu hari nanti. Wakakakaka :D Okay! Stop that craps! :D So sudah selesai semuanya, kami terus keluar sekolah lah. Mau p KK. Urus UPU aku. Macam biasa lah. Kami p Bank Simpanan Nasional atau nama singkatannya BSN. Hehe. And blablablablablabla~! Okay habis cerita di BSN. HAHAHAHA. Now kami berada di CP. Tau kamu CP tu apa? CP tu nama panjangnya Centre Point. Salah satu shopping complex yang ada di tempat aku ne. Di KK,Sabah. Sampai CP kami makan McD. Aku dengan senang hatinya makan burger itu sebab bukan aku yang bayar. Wahaha. Aku kena spend. Aww Hihi.


Okays, itu sebagai bahan bukti yaa, Bahaha :D Burgernya tiada. Sudah dalam perut. Hihi. Sudah habis makan, cerita2 lah aku sama si Emmy tu. Sejuk banget ouh di sana. Sudah la tiada bawa sweater. Nah, kesejukan aku sana. Huhu :( tapi apa boleh buat lah kan. Tahan jak lah. Kuangkuangkuang :P Then bila cerita kami THE END, beredar lah kami dari McD tu. P merayau2 satu CP tu. Wahaha. Banyak kedai yang kami masuk. Hehehehehe :P

Ini lah namanya si Emmy. Hihi :P

Ini kamu rasa siapa? Huahua :D

And you know what? I've found something in Kaison. Uhh, nama kedai tu Kaison okay. Haha.
Kami terjumpa dengan benda ne.

Ohh! Bantal Facebook! Cute woo. Haha.
Facebook helps you connect and share with HAHA.

 Emmy dengan bantal Facebooknya. Haha.

Ini saja2 jak ne. Hihi. Tangan aku tiada sebelah lah.
Hebatkan camera aku? Pandai kasi hilang tangan. Miahahahaha :D

Okay, itu sahaja gambar yang boleh ditayangkan. Huahua :D Urm, pendekkan cerita. Kami balik rumah jam 5.30. Something like that lah. Naik bas lagi pulang rumah. Blablablabla. Okay, habis cerita untuk kali ini. Hahaha. Last! HAHAHA :D

Macam? Ada cantik ka? I mean itu bantal LOVE. Haha.

Okay, I'll stop here. Bubye. Tiba2 hilang mood mau menaip. Wakaka.
Chow. Thanks for reading btw :)

6 comments:

Unknown said...

wuaa. tingu last pic mmg cam kembar bha kmu. bru aku perasan. hahaha.
ui. kaison cute2 brgnya kan. huhu.

Anonymous said...

ya ! kembar tu . ahaha.

Bibiy Ferhanah said...

@Syiela

hahaha. eya ka? aduh, banyak sudah cakap kami kembar. hihi. yeah, cute2 ne barang d kaison.

Bibiy Ferhanah said...

@Yasuke

ahaha. okayy. kembar! HAHA

Anonymous said...

yepp . dlm fb pn sy ckp kamu berdua kembar . haha. it just like , our conversation bout u and ur twin never end . hoho ^^

Bibiy Ferhanah said...

@Yasuke

HAHAHA never end ah? hehe. ya la,tengs darl =)