Thursday, February 3, 2011

akhirnya .

heyy ols. yay! aku buka kembali blog aku :) selama 2 hari aku tutup blog. just untuk buat semua ni la. dan aku rasa sungguh penat okay buat semua ni. bukan senang. so, how? blog aku kini berwajah baru. SEHH. hihi. mintak pujik wua. haha :D

 the old one.

new look *winkwink

macam? haha. penat weh aku buat semua ni. bukan 1, 2 jam. but 1 hari aku buat semua ni. hahaha. biasa la. aku nda pro macam blogger lain tu. keke :P so, aku buat ni usaha aku sendiri. actually, template aku guna sekarang ni ialah Window Template dari Templat Designer juga la. then aku cari di kod HTML tu buat main background dya semua warna putih. susah payah aku cari gilaa! aduyyy. akhirnya, atas usaha yang aku ada, dapat juga aku cari kod yang aku mau tukar. fuhh. bukan senang cari kod d HTML tu. sampai juling mata aku. huhu. tapi nda pa. aku puas hati jugaaaa :)

then bout my header. act, aku main hentam jak buat header tu. malas la mau bagi cantik2 lagi. penat wooo. bukan alang2. hahaha. and header tu sengaja aku kecilkan sikittt. HEHEE. memang aku nak nampakkan dia cenggitu okayy. so, what do u think huh?  HAHA. okay, tu sajaa laaaa. got to go. salam.

pee/ass : kalau ada yang kurang minat dengan template baru aku, don't waste ur time to talk a FCUK to me. just keep it for urself. thanks :)

No comments: