Sunday, January 16, 2011

Together with them

hello u guys :)

yesterday going out with my best buddy Biby and Aidah. just going out around KK and watch Paranormal 2. guess what? Paranormal 2 is sucks you know. HAHA. kinda bored. but, nevermind. Biby spend kami tengok wayang. thats why aku tengok jak. HEHEE :P


 we got a same name. BB :)

so, kami jalan2 jak lah. p KBOX, round2 CP tu jak lah. kira mau cari kerja baa. tapi macam malas pula kemarin. sudah lah aku sakit perut kemarin time jalan. HAHA. then terpaksa stay2 d LEVI'S. hehe. then time tu pulaa c Biby p date ngan her new future husband! haha. so tinggal aku sama aidah lha. terus jumpa sama c Jumria. dia sekarang kerja d LEVI'S. time tu dia rehat. so ngam2 aku sakit perut, dia bawa aku p duduk2 d kedai levi's dia. HAHAA :D apa lha, time jalan pun ble2 sakit perut. LOL -,-

kira beberapa minit jak aku sama Aidah duduk2 d Levi's, terus kami keluar. mau jumpa c Biby and bf dia lha. terus kami p Eaton's. tengok2 buku sana. hihi. teda kerja kan. nahh, tu lha jadi gitu. hahaa. so putar2 tengok majalah, tengok novel then tiba2 c Biby cakap bf dia balik sudah. so tinggal kami tiga. disebabkan tinggal kami tiga, kami buat lha apa yang patut. p KBOX! hahaha. melalak macam orang gila disana. dari sana kami p tengok orang main bowling. upps! tengok jak lha. nda dapat main. haha. ndapa, bilank c Aidah dia mau spend bila dia gaji nanti :) wee <3

so, dari sana aku and Biby mau pulang dah. jam 4 lebih dah time tu. so pulang lha. kami p Kenny Roger lagi jap. mau jumpa kawan kami dua ikur. haha. c Ermie and Shila. kerja dorang ngan c Aidah tu. d Kenny Roger. heeee :) so, sudah crita2 pulang lha kami. but c Biby singgah lagi p beli sotong head. eww? apa benda tu? tengok di bawah. haha.

ni lha sotong head. sejenis makanan. :D

okok, dari sana kami getout lha dari CP tu. kami jalan kaki p wawasan plaza. and you know what? ada pembaharuan sudah jalan mau p wawasan plaza tu. kena buat atap dah. whoaa! aku n Biby baru tau ada kena buat benda tu. hahaha. nama jak tinggal d KK. hahaha! budu. shame on we. HAHA :D so sepanjang perjalanan kami crita2 lha. sambil makan aiskrim c Biby beli. then sampai wawasan aku and Biby singgah d Giant jap. mau beli burger. mengidam kami dua mau makan burger. hehe. so after that, kami pulang lha. naek bas. sampai d terminal bas kecik penuh dah. so next bas tu bas besar. urm, naek jak lha. haha.

oke, overall sampai rumah jam 6 lebih. penat gilaa! haha. pa2 pun, enjoyy! hehe. love my bestie! oke lha. penat dah taip2. got to go. daa. thanks for reading. salam :)

No comments: