Wednesday, January 26, 2011

I miss school

Hello fellas :) di pagi yang indah dan hujan rintik2 ini c bibiy ingin menceritakan kehidupan yang dilaluinya sekarang yang tersangatlah boring -.- ( ayat pun tunggang langgang) ohh , according to my title above , aku sekarang tersangatlah rindu mau sekolah . and now , aku telahpun berumur 18 tahun . that trying to be mature :) kehidupan aku sekarang sungguh boring . begini rupanya bila bergelar lepasan SPM ni . BORING . dulu time sekolah , selalu aku fikir2kan

bilalah mau habis sekolah ni ?

tup2 , bila betul2 habis dah sekolah , terasa boring pulaa . boring yang teramatt ! grrr ! so kepada adik2 diluar sana yang masih bersekolah , jangan anggap habis sekolah ni siokk . HELL NO , sangat2 boring oke . hargailah zaman persekolahan kamu . zaman persekolahan lah saat2 yang indah kita lalui dalam hidup kita bersama kawan2 dan saat itu juga tidak akan terulang kembali . once in a life babe . aku rindukan masa persekolahan aku . bangun awal pagi , pergi sekolah naik bas , pulang sekolah dengan kawan pun naik bas , ada perhimpunan setiap Isnin , ke kantin bersama kawan2 , bergurau dan saat kami tertawa dalam kelas , mendengar bebelan dan dimarah cikgu2 , bergosip , tidur dalam kelas and so on . semuanya aku RINDUUU :'( honestly , rasa macam mau sekolah jak balik .

then , time sekolah pula , aku agak malas ke sekolah . miahaha XD dalam setiap minggu tu , mesti ada satu dua hari aku nda hadirkan diri p sekolah . oh , terasa tersangatlah bodoh . aku bazirkan masa persekolahan aku . and now aku juga yang rindu semua tu . demmm . aku rindu kawan2 aku . lama dah kami nda jumpa . sobsob :( oke , dibawah ni antara message yang aku pernah dapat dari kawan aku sendiri .

hanya zaman persekolahan sahaja yang mengajar kita erti sahabat dalam sekolah dan remaja . bila zaman itu berlalu nescaya ia tidak akan kembali lagi . masa ini juga kita membawa haluan masing2 . mungkin sukar untuk kita semua bersatu kembali dalam 1 tempat sekecil bilik darjah , belajar , bergurau , ke kantin , ke tandas bersama dan berkenalan antara satu dan lain . zaman pelajar adalah zaman remaja yang sukar untuk dilupakan . mungkin satu hari nanti kita akan menangis  kerana rindukan zaman pelajar yang sangat indah . jadi hargailah zaman remaja dan persekolahan anda :)

right isn't ? HELL YEAH , semua yang dinyatakan diatas 100% betul . haha . HARGAILAH ZAMAN REMAJA DAN PERSEKOLAHAN ANDA . nampak tu adik2 ? hargailah semua tu k . nescaya ianya tidak kan berulang lagi. HAHAHA . so ! sekarang aku rindu sangat saat2 yang aku dan kawan2 aku lalui bersama . time kami camp JCI INTAN , camp muhasabah diri tuk SPM , lawatan PRS , ke library KK , pulang sekolah sama2 and banyak lagi dohh . semua aku rindu . tapi semuanya tinggal kenangan . huhu .

sekarang kami terpisah . bawa haluan masing2 . memang setiap pertemuan itu ada perpisahan dan aku terima perpisahan kami ini . coz aku tau . semua ni untuk kebaikan kami semuaa . seorang insan yang ingin meneruskan hidup untuk mencapai cita2 masing2 . hope cita2 kita semua akan tercapai . insyaAllah . result SPM pun nda lama lagi mau keluar . bulan 3 . wow ! scary you know. haha . hmm , okelah . got to go . pening aku tengok ni skrin laptop . haha . daa . salam :)

KENANGAN ZAMAN SEKOLAH :








itu sahaje yang ditayangkan . chow !

No comments: