Monday, January 17, 2011

Kontest Blog Paling Comel

yoo , skali lagi d tag oleh Cik Syiela . HAHA . tag untuk kontest lagi . so join jak lha . even aku tau memang nda akan menang punya . hahaha . coz kontest ni mau yang comel . blog aku ne simple jak . nda comel pun . simple so nampak kemas . aku suka blog kemas . nda sakit mata kalau melihatnya . aiseh ! ayat skema d situ yerr . haha . so , macam besa lha . kena ada peraturan dia kan .


1) warganegara MALAYSIA
2) semua jantina diterima
3) ada blog! tiada blog , ditolak !
4) kena follow blog aku.. tak nak follow takper.. tak der paksaan :)
5) tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin ley join

TARIKH TUTUP :
5 Februari 2011 . itupun melebihi 100 orang penyertaan
HADIAH :
DUIT menanti anda !

copy paste dari Beela . pengasas kontest ni . 

so , aku tag :
- Bibie
- Vane
lagi dua sepa2 lha yang mau . okayy :)
 
DONE ! :)