Monday, January 31, 2011

kenapa bengong ?



according to the title above . kenapa BENGONG ? haha .
banyak suda makhluk2 tanya aku .

napa nama kau bengong ?

aitnaa , d tanya soalan gitu . bikin lutcu ni . haha . then d sini aku jelaskan kenapa nama aku bengong dan bagaimana aku depat nama tersebut . oke , let's start ! HAHAHA . act , aku dapat nama BENGONG ni sejak aku pindah p SMP . apa benda SMP tu  ? nda kamu tau ? sini aku bagitau .

SMP =  (S)ekolah (M)enengah Kebangsaan (P)erempuan Likas .

got it ? HAHA . nama skola aku tu . miahahaha XD bha , macam kita mau belajar ABC pula kan . haha . sungguh mintak pujik kau bibiy . adehh . oke2 , serius . time first2 aku d skola ni nama bengong tu belum muncul lagi . then , setelah sekian lama aku d sana , my bestie Opie panggil aku BENGONG . haha . mau tau kenapa ? sebab asal aku dengar cerita dari sesiapa pun , aku suka buat muka bengong . hahaha . you know kan muka bengong2 looks like ? alaa , macam gambar d atas tu . something like that la . hahaha . muka blurr a.k.a bingung2 . haha . lagi satu , kalau aku dengar story2 pa2 ka mesti aku bengong2 tu . then cakap gini 

 apa bah kau cakap ni ? nda aku paham .

haha . tu la aku dapat nama BENGONG . di sini la bermulanya aku d panggil dengan gelaran bengong . then d skola aku ada group aku sendiri . BGFF CREW . apa maksud BGFF ? ohh , nda payah la kamu tau . biar group aku jak yang tau , ahah . secret babe . secret group kami . ngee . oke , group aku ada 8 orang . semua pun ada gelaran nama masing2 . contoh gelaran aku BENGONG . yang lain ada la gelaran dorang sendiri . hoho!

we all have our different name . means nama gelaran . DERTZ , KENIT , ILANG , XOXO , CHUBBY , BUNTAL , HUPHUP and BENGONG . so , kami semua akan gunakan nama ni . hee . napa ? ada yang nda suka ? ada yang cakap jelek ? a.k.a BIDAK (BURUK) ? haha . cakap seja la . nda kami kisah tu buss ! wawawawa ! oke , enough . astaufozem ~ ngucap kau biy . :P oke , ringkaskan critaa . so , begitu la critanya bagaimana aku dapat nama bengong . haha .  lurm , i think sampai sini sajaa . lastly , aku rinduu skolaaaahh and kawan2 aku . huhu :'( bubye .

No comments: