Sunday, May 1, 2011

❤ my birthdayyy :)

Hello peeps! so macam yang kamu tau lah kan. kelmarin bersamaan dengan hari Sabtu, 30 April 2011 ialah harijadi saya. wah! hihi. memang sudah rancang dengan kawan mau jalan time birthday saya tuu :') then tiba ja hari tu, kami jalan lah pegi KK. tapi sedih juga sebab ramai yang nda dapat join :( semuapun sibuk dan ada hal lah. nda pa lor, saya faham juga :') biasalah tu kan. kalau sudah habis sekolah ne memang ramai yang sudah sibuk. hmmmph, seriously terasa jauh betul dengan dorang semua. jarang² dah dapat jumpa. buat reunion pun memang ramai juga yang nda dapat pegi. sabar ja lah kan? hihi. okay now cerita pula pasal birthday saya ini. haha. FYI, kami berempat ja hangout kelmarin. saya, Emmy, Miera dan Ria. kami jumpa di Centre Point Shopping Complex yang sungguh ramai dengan manusia² yang berlegar². hahaha :D memang nda sah kalau CP tu nda ramai orang. then sambil² saya dan si Emmy ne tunggu dua orang kawan lagi, kami stay² dulu di McD. weee~ beli McFlurry ja pun. kahkah~ :D

 okay, tu buktinya yaa. haha :D

lepas jak makan ne, kami terus pegi Eatons mau jumpa dengan Miera dan Ria. bila jumpa ja, bergambar terusss! haha. memang hobi kami bergambar² ne. boleh jadi model suda saya ne. bahaha. okay, let's see the pictures!

 Bibiy and Ephunk :D

 Ria and Ephunk

 Ria, Miera, Ephunk dan Emmy. saya takda. sebab saya yang ambik gambar ne. Sorry.

 Okay, ne baru saya dan Emmy xD

 with Miera

 Emmy grrrrr!

 Love 

kami berempat xD

sudah puas dengan berposing, kami pun makan di KFC. hehe. sorry time makan nda dapat bergambar. haha. tapi ada sorang pakcik tu duduk sebelah meja dengan kami. lawak lah tu pakcik. i loikee. haha :D lepas makan kami tengok wayang. filem Seru tuu. Aww, menakutkan juga lah. hihi. teriak² kami dibuatnya. haha. LOL. saya bagi 3/5 bintang lah bagi filem ne. ahaks! KONON. haha. lepas ja tengok wayang, kami pegi Kbox. melalak² macam orang gila :D




semua gambar diatas time kami di Kbox. bergambar ja kerja kami. menyanyi ada juga lah 1 lagu ja saya nyanyi. haha :D pa² pun, memang enjoy lah! heeeeeeee :) bila pulang rumah, buka Facebook. ternampak pula yang ne

 

you see? semuapun wish birthday. hehe. thanks lah siapa² yang sudi wish birthday saya ne. ahah. then tengok wall penuh dengan happy birthday, happy birthday, happy birthday! HAHAH :D saya pun membalas satu persatu. macam artis pula rasa. wkakaka :D sungguh perasan disitu yaa. pa² pun, saya mesti juga balas. ya lah, orang sudah wish mesti lah balaskan? memandangkan saya ne memang baik hati. wahaha. perasan lagi. time malam tu juga sambut birthday lagi dirumah. memang kenyang sampai kembung perut saya semalam -.- haha. bukan selalukan? :P okay, i think sampai sini saja. semenjak dua menjak ne hilang mood mau berblongging. entry yang mau ditaip panjang pun jadi ringkas. contohnya entry yang kamu baca sekarang ne lah. actually banyak lagi saya mau bebel² di entry  ne, tapi macam tiada mood pula. sorry. thats all yaa (: btw, thanks for reading, loves ❤

Bibiy Ferhanah :)

p/s : gambar kek takda. sebab belum sempat ambik gambar, sudah habis dimakan. wahaha :D

No comments: