Sunday, May 22, 2011

❤ Movie : Nurkasih

so tadi lepas jak mengcasa impiankan blog saya ne, then secara tiba², kakak saya bawa jalan tengok movie yang baru juga keluar panggung ne. Nurkasih The Movie :) so kami 1 family tengok wayang di One Borneo Shopping Complex. salah satu tempat membeli belah yang terkenal juga d KK, Sabah ne :)


begitulah wajah 1Borneo Shopping Complex pada malam hari. hehehe~ :)) cantikkan. memang nda dinafikan mahal2 barang yang kena jual disini. saya mampu melihat dan terus ternganga tengok harga sweater tu mencecah RM70.00. hahaha. memang tempat ne khas untuk orang kaya jak kali. HAHA :D mahal yang teramat. tapi paling saya suka di 1B ne makan Big Apple. kekeke~ :PP kira murah juga lah. makanan dia jak yang murah di 1B ne. hehe.


jalan ceritanya okayy. nda juga membosankan. heheh. jalan cerita dia mudah faham tapi entah kenapa mama saya susah mau faham jalan cerita dia. hahaha~ biasalah tu kan. tapi sekarang dia faham sudah jalan ceritnyaa. haha :D siok juga la tadikan. dapat juga jalan² sebelum saya pergi sekolah esok. huhu~ :((
sekolah terusss. sabor jerr laaaahhh~ :P

oh, before that, CONGRATES to those yang dapat masuk POLITEKNIK. hehehe~ saya nda dapat sebab.. sebab, sebab.. saya tiada apply pun masuk sana! HAHA :D so saya just teruskan pengajian saya di tingkatan 6 :) EXAM TOP 5 TERSUSAH DI DUNIA. betul ka? correct me if i'm wrong :)) bila dengar jak begitu, terus meremang bulu roma. huwaaa! takut saya dengar tu tau. kuikuikui~ nda pa la. saya cuba selagi saya mampu. usaha tangga kejayaan :))

okay, till here loves. gottogo. mau sediakan barang sekolah untuk esok. eh eh! sebelum tu, cuti semester 28 Mei kan? yeah! nda lama lagi. hahaha~ mau cuti sekolahhh! :DD heee. okay, dedaaa :)

No comments: