Sunday, August 28, 2011

❤ Syawal

assalamualaikum :)

so kalau di hitung-hitung tinggal 2 atau 1 hari lagi kita berada dalam bulan ramadhan. cepat masa berlalukan? nda terasa pun bulan ramadhan akan berakhir. ngee. okay, kita lanjutkan saja ucapan saya untuk kamu-kamu semua :)

saya Bibiy Ferhanah Asdin (bukan nama sebenar), ingin memohon maaf kalau-kalau ada terkasar bahasa, tersilap perbuatan, tersakitkan hati, tergedik, terngumpat, ter ter ter ter ~ nah, semua la yang ada TER. hahah. maafkan lah okay? manusia mestilah ada buat silapkan. so 0-0 okay? hihi.

Asdin' Family - maafkan lah saye yang kecik ini. saye tau banyak salah saye sama kamu semua. to my brothaa & sistaa. maafkan lah adik kamu yang sememangnya sinting sejak lahir (kakak saya yang cakap). haha. especially to my abah && ibu. ampunkanlah anak bongsu mu ini c Bibiy. huhu :( nangis jap. hukhuk! jangan lupa bagi duit raya. hmm hmm. hehe.

BGFF CREW - saya sayanggggggggggggggggggggggg kamu semua bah! so maafkan lah salah dan silap saya samu kamu semua. siapa-siapa lah diantara kamu baca blog saya ne, sorry k? ya, time sekolah ada juga kita mintak pujik gaduh2 manjakan? hahaha. sorry2 lah. hihi. raya nanti saya serbu ruma kamu. ;DD love BGFF.

to my readers && followers, SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN.
kalau ada salah, maafkanlah :)

sorry, gambar nda pakai baju kurung. hehe. okay la bah juga tu kan? hahaha.



credit : Ayeem Ayam

SELAMAT HARI RAYA.
MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

 sebelum saya chow, hari ne genap setahun kepergian kucing ku tersayang. hari ni lah. 28 Ogos 2010 - 28 Ogos 2011. sobs~ :( kalau mau tau, kamu baca dulu entry ini. entry tahun lepas. sorry, entry tu telampau emo. biasalah tu kan kalau firts2 kehilangan kucing yang paling saya sayang dalam dunia!! hewhewhew~


cimming :))

p/s : nda sabar mau dengar takbir raya >.<
p/s2 : selamat menyambut hari kemerdekaan juga! hee. :))

4 comments:

biebbiey K said...

hee 0-0 juga aa..

selmat menyambut hari raya dan kmerdekaan yang bakal tiba ^^

Anak Ribena said...

Selamat hari raya babe :) maaf zahir batin .

Bibiy Ferhanah said...

@miss biebbiey : hee. okay. selamat hari raya & hari kemerdekaan juga ah (:

Bibiy Ferhanah said...

@Anak Ribena : okay babe. minta ampun juga ah kalau ada salah silap. hehe :b