Friday, July 15, 2011

❤ sasak banar ini malam

okay, FYI saya update ne depan orang ramai. OMG. sasak betul rumah aku ne malam. cause besok ada majlis pertunangan cousins saya. hihi :D okay la bha tu kan? hahaha. oya, pasal SEGi University College. saya nda pergi sambung study sana lorr. banyak cakap nda bagus. so oke laa. nda la saya pegi. nda pa. kamu doakan jak saya dapat masuk MAKTAB PERGURUAN. insyaAllah. :)) heheheh.

semalam (14 Julai 2011), malam tu. tekejut sikittt. tiba-tiba terjadi. sungguh aku nda sangka. aiseh! ayat tu bha. skema jua. HAHAHA. kita sabor jerr laaa. but even aku tekejut tapi dalam hati happy bha.  hahahah. astaga. apa suda aku merepek? kamu ne kasi bingung2 aku. okok, sambung. ehh, tutup la cerita ne. malas pula. urm, kamu nampakkan diatas tu MAKTAB PERGURUAN kan? urm, actually if ada rezeki saya sambung study sana. oke what? jadi guru tu jo. bukan cincaii. hahahahaha. tu pun kalau saya dapat masuk la. kamu doa2 jak saya masuk sana la. hmmm, sejak dari aku sekolah rendah & sekolah menengah nda pernah terfikir pun saya mau jadi guru. NDA PERNAH okayyy. gilosssss. saya angan2 kunun mau jadi doktor. whattt?! doktor? jangan harap. macam mana mau jadi doktor kalau bukan aliran science time skola. ya nda? HAHA. then mau jadi chef. chef? kau biar betul biy? hahaha. goreng ikan pun teriak2 takut kena percikan minyak. apakah? hahahah. alamak, tropot suda. miahaha. diam2 jak laa. nda pa la. just wait and see.

ohh damn. punya kuat dorang ketawa di atas tuu. aduyai. sumanya urus pasal majlis besok. hahaha. okay, saya sabarrrrrr.. sabarrrrr. sabarrrrrrrr. [ iklan jap ]


nampak gambar diatas? gambar time SPM taun lepas tuuu. rindu betul saya mau sekolah sama2 genk2 aku. BGFF CREW. tapi apakan daya. menangis air mata darah pun nda juga dapat pegi sekolah balik. ouh, pity u bibiy. kesiannn. sobss~ ;'(


BGFF CREW RETRO 93'
always in my heart, no worries (;

No comments: