Friday, July 1, 2011

❤ I'm bored

Saya bosan lah guys. Di rumah sejaa. Huhu. Semenjak stop form 6 ni, begini lah hidup. Kebosanan. Perghhh! Dunno what to do. Guess what? Saya dirumah makan, tidur, masak nasi, tengok tv. Itu seja lah kerja saya. Bosankan? Ya bilang? Haha. I know semua diantara kamu say YES :) Hikhik. Jadi bila saya stop form 6 ne, mestilah plan mau kerjakan? Yupp. Begitulah ceritanya. Now tengah cari-cari lah kerja :) InsyaAllah saya dapat juga kerja. Amin. Readers, siapa yang tau ada kerja kosong ka please inform me yaa? Inbox me in Facebook. Cehh, Facebook jua lah harapan. HAHAHA. Tapi dibahagian Kota Kinabalu lah. Jangan jak kamu bagitau yang jauh-jauh punya kerja. Mati awal aku. Haha. Oyeah, saya nda lama lagi bakal dipanggil Auntie Bibiy. Kahkahkah! Sekarang kakak saya tunggu hari lagi untuk melahirkan anaknya :) InsyaAllah semuanya berjalan dengan lancar.


You know what. Tiba-tiba datang rindu aku sama BGFF. Rindu gila sehhh. Bayangkan, kami share everything time sekolah jak. Now nda dapat suda share story sama dorang. Sad bahh :( Rindu dorang ne. Jumpa pun jarang-jarang sudah. Nah, nda sad ka gitu ka? Hahaha. Mestila sedihkan. Sobsss. Oya, gambar atas tu original kaki saya sama si Miera. Hihi. Nampak semat juga laa. Sikit-sikit. Haha.

Hari ne firts July kan? Wow. Cepat masa berlalu. Bulan 7 sudah. Betul-betul nda sangka sekarang umur saya 18 tahun sudah :') semakin dewasa. Tapi belum dewasa. Masih REMAJA bah kan? Kasi eya dulu? HAHAA. Mau juga. Burhburh~ haha. So bila sudah meningkat umur ne, mestilah pemikiran pun mau kena matangkan? Yes, begitulah yang sebetulnya. Hehe. Saya cuba untuk mematangkan lagi diri saya ne. Haha. Sebab umur 18 tahun tapi perangai masih budak-budak. Apakah? Haha. Sangat-sangat bidak okeh? Hihi.

Okay la guys. Mau out dulu. Malas sudah mau menaip ne. Gahaha. Dedaaa :))

No comments: