Sunday, May 23, 2010

♥ si JUARA

hello bloggers :)

kae. semalam tengok konsert final AF8 kan. tidak berapa excited juga. why? entah la. ngee ~ honestly,af sekarang makin membosankan (-______-") setuju ka kamu? wahahahaha. lolz. so tengok2 la kunu ne semalam. oke jua la semua pelajar semalam. adira first lagu tu ada less sikit. but,persembahan dia yang kedua tu siuk jon! haha. meremang bulu roma ku. eseh! shahir pun oke juga. semua la.

pendekkan cerita. shahir juga juara kan. ngee ~ laki ku tu. jangan macam2 sana. watata ~ (perasan)
okok. aku tidak kesah jua antara shahir atau adira juara. coz dua2 pun aku minat. hehe! overall,oke la juga. tapi ada orang tidak puas hati c shahir juara. dui.. kalau sudah rezeki dia,pa lagi kamu mau pertikaikan? bagus lagi dia ada suara. kamu? HAHAHA. cian. okok,sepa marah sama aku sekarang,sila click tanda [x] di atas lappy anda. so easy maa. manataw ada orang terasa. ADA AKU KESAH? haha.

tinguk luk gambar laki ku ni kejap. haha.

aww~ haha. somboy bha ni. ahakz!


nah. tu la c shahir. sepa nda kenal,cian la kamu ni. nda maju. kuno masih. hahaha. men2 jak. mustahil la ada yang tidak kenal sama semua pelajar af ni kan. maybe ada. tapi tidak banyak. ngek! SHAHIR! i lap eu. kw nda lap sama saya ka? haha. budu. oke. caucincau! tata ~ tc yaww! :) salam.

No comments: