Saturday, May 22, 2010

♥ baik hati

salam si cantik dan si macho :)

whats on my mind? acctually nothing to share. but,HUH! so borink now.. so i want to share wif eu something. my phone,NOKIA 5130 Xpress Music. it's already ROSAK! i don't know why. maybe fon aku tu tidak suka suda sama aku. so dia rosakkan diri dia la. HAHA. kiddin'. aku sayang tu fon. why? because that pemberian dari abah. dia bagi as my bufday present.. aku sayang tu fon. banyak kenangan di fon tu :(

but what can i do kan? nasi sudah menjadi bubur (-______-")
huhu. so now,aku minta beli lagi fon baru sama parents aku. MUAHAHAHAHAHA! ketawa besar nampak! :DD
aku minta beli baru because aku mau la bha! suka hati aku la pa aku mao. APA KAU KESAH? haha. kau kesah ka juga? ahah :P
nahh. sory2. aku pun netaw pa aku merepek tadi. *DUSH
ignore what i said just now. okok. continue my story. now aku confused. aku netaw model pa mau beli. NOKIA or SONY ERICSSON. which u think da best? masalahnya di sini.. aku suka sama nokia sebab dia boleh simpan banyak mesej! sampai beribu-ribu. pernah dulu inbox aku sampai 3000 lebih mesej. then saved mesej aku ada lebih kurang 200 lebih. banyakkan? sedangkan SE boleh simpan sikit jak kan mesej? xsuka. huhu. aku ni suka simpan banyak2 mesej. memang tebiat aku. pa ble buat. ngee ~

then! yang aku suka sama SE ni ialah.. CAMERA! camera dia terang berbanding nokia. aku suka camera sony. nokia less sikit. fuhh ~ dua hati aku sekarang. pilih mana satu pun aku netaw la. bingung aku genk. but for sure,aku pasti dapat fon baru. yeah! tengss to ibu dan abah yang  

BAIK HATI! luv yah! :))

No comments: