Sunday, May 16, 2010

♥ deactived ?

nah. aku nda tahan suda. so i decided to deactived my facebook account. (-______-)"
why? coz if aku log in jak tu fb aku,suddenly me teringat dya. sad diz. even aku berat hati mau deactived fb tu,tapi aku terpaksa. nda buli tahan sua.. :((
i made a new account. Canana Roxie Tralalaa. just certain people jak me accept request. i dun want to be his friends.  huh! but,account baru aku tu aku suda kasi deactived juga.
aku nemaw lagi ada kaitan ngan FACEBOOK!
y? bcuz from fb la me kenal dya. aku jadi kawan dya. so now aku nemaw lagi tinguk muka fb nehh. aku nda suka! HATE!

but dun wuri. aku akan actived kn account aku tu balik. yang Bibiy Bengong Bgff. i'll be back. aku mau hilangkan diri dari fb. tinguk la bila aku oke suda cket2 baru aku active kn balik. urgh! lolz. maybe after SPM,baru aku actived kn balik :((
sad sad n sad.
urm. so from now,aku tda fb sua. jangan la kamu rindu sama aku. (perasan)
suka hati la pa aku mao buat.
apa kau kesah??
pa2 pun,i mish he. hahay ~
membrigali. wakakakak! (sempat lagi ketawa dalam kondisi yang tdk seberapa bagus) (+_____+)v
now aku nda lagi on9. just update my blog jak. kongsi crita d cne. bukan lagi d fb.
bhaa. cukup2 laa. hope dya hepi la d luar sna tu.
jangan jak lupa sama aku. (maka suda d lupakan pun)
huhu. 

foe someone tu,tengs la slama ne kau pena buat aku tersenyum.
buat aku gembira. and now,kau juga yang membuatkan aku sedih n rindu sama kau :(
nvm laa. e2 kehendak kau. aku nda ble buat pa2. hope jak kita akan jadi kawan 4ever.
itu pun kalau kau masih ingat sama aku laa.
kalau tdk pun,pa ble buat laa. oke.
tata :((

No comments: