Saturday, July 21, 2012

Kuliah dan Salam Ramadhan Al-Mubarak :)

Assalamualaikum.

Hey. I'm here, home sweet home :) hehehehe. Baru balik rumah petang kelmarin dari Kamsis (asrama Poli). Well, puasa hari pertama ne dapat juga berpuasa dengan keluarga. Hewhewhew. Best best. So kamu kamu kamu? Puasa ka? Har har har. Jangan ponteng okay. Banyak amalan yang kita boleh lakukan dalam bulan yang penuh barakah ne :) kalau saya, hmm. Banyak dugaan lah juga. Muahaha. Asrama pun jauh dari kelas kuliah. Sampai kelas, memang berpeluh lah juga. Kena-kena lagi cuaca panas sekarang ne. Perghh. Nyamannnn. Haha \m/

Okay. Tentang kuliah? Minggu pertama ne belum lagi ada belajar. Just kenal-kenal gitu ja. Then kelas pun dihabiskan awal. Masuk minggu kedua, memang mula belajar sudah lah. Okay, perlu sediakan diri agar tidak malas belajar seperti sem 1 dulu. Wkakaka. Ohmyyy. Berubah biy, berubah. Kau boleh tu. Hakhakhak ;D konon lah. Takpa2, kamu kamu dan kamu, doa kan saya yaa? Hehe. Semoga segala urusan saya sepanjang semester 2 ini dipermudahkan. Amin. Okay, hari ne saya rajin sikit menaip so saya mau share apa yang telah saya lakukan sepanjang minggu pertama perkuliahan. Muahahahah. Ada ku kisah? Lulz.

ISNIN :
Tiada juga cerita best. Aiseh, pergi kelas macam biasa jam 8. Then rehat. Kami jalan pergi minum air kelapa. Sedap lah, tapi nda habis saya minum. Agagaga. Kelapa dia besar betul. Haha. Okay, hari Isnin tu juga pergi 1Borneo dan sangat mengejutkan apabila...... Okay, skip this part. Nanti kalau sudah keluar, baru saya bagitau apa yang terjadi hari Isnin ne okay? Muehehe ;p sabar...

Chus Lee Ahmad, Eyan & Epiey :)

Ira :)

me & Chus Lee Ahmad

Minum2...

Inilah dia kelapa itu... Haha

SELASA :
Jalan pergi KK. Mau beli kasut sukan & stokin. Haha. Sebab besok, hari Rabu kan kokum. So mestilah ada kasut sukan kan? So yea, hari Selasa tu baru mau membeli. Kahkah. Jalan lah pergi KK, then pergi CP. Hewhew. CP sekarang kena renovate. Mau kena buat lebih canggih mungkin dari sebelum ini. Hahaha. Whatever lah. So heres the pictures. Hari Selasa tu. Ngee.

 Ini masa jumpa dengan PA (Penasihat Akademik kelas kami, DKA[A])
Okay, Taming feat Epiey = kopi susu. Haha. Joke :D

 Epiey & me ;D

 Ini lah kasut sukan yang berkenan di hati. Haha. Kami beli sama-sama dengan si Epiey. Ekekek. Sweet kan kami? Wahaha.

 Epiey

 Bibiy Ferhanah :DDD

Chus Lee Ahmad tekun melayan handphong-nya.

RABU :
TIADA CERITA dan tiada gambar. Kami escape kelas kokum. Okbai. Haha

KHAMIS :
Khamis? Hari yang sangat malang. Mau tau kenapa? Kami terpaksa meredah hujan untuk balik ke Kamsis selepas habis kelas. Basah kuyup okay. Can you imagine??? Haha. Gila lah. Sampai bilik terus mandi dan cuci baju batik terus. Huhu. Sejuk gila masa mandi tu. Bagagal bha. Haha. Btw, setiap Politeknik di Malaysia ne kan ada baju batik sendiri. Dipakai pada hari Khamis ja :) so baju batik ne lah yang basah berabis. Haha. Kasihannn.


Semua ini bukti yang kami basah kuyup. Hahaha. Santai~

FYI, hari Khamis tu juga hari jadi anak buah saya, Asyraf. Tapi sayang saya tidak dapat menyambut bersama mereka di rumah. Huhu. Sedih k sedih.

Ini kek yang saya kena kasi tinggal. Baru tangkap semalam. Cute betul bha kek dia ne. Bikin gerigitan! Haha

JUMAAT :
Hari Jumaat pula tiada jalan pergi mana-mana. Malas. Hehe. Oya, masuk ja kelas pagi tu, saya dapat berita yang menggembirakan dari seseorang. Aiseh. Shh, tiam2. Biar lah saya dan kawan-kawan saya ja yang tahu! Muahaha. Privacy okay :D

 Sayeee. Huhu

 Chus Lee Ahmad

 We both

Kami berbaju kurung ungu hari Jumaat ini. Kehkeh.

And yesss! Habis ceerita. Nda banyak jugakan. Saja pendekkan cerita. Nda juga kamu bosan membaca nanti. Wakaka. Apa2 ja lah. Haha. Okay, sebelum menamatkan entri ini, saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan Al-Mubarak buat semua okay. Puasa tahun ne kasi full ah. Untuk lelaki lah. Kalau perempuan, hmm. InshaAllah. Haha. Okay, till here. Assalamualaikum.

1 comment:

Nur Amalina Syahirah said...

Hahaha. rajin juga kamu pakai baju batik tu bha. still ingt lagi time sem 1 malas gila ni mau pki baju batik. hohoho.