Saturday, July 28, 2012

Untuk pertama kalinya

Assalamualaikum.

Staright to the point, for the first time saya berpuasa di asrama. Hahaha. Agak susah lah juga. Bersahur pun dengan roomate. Bukan dengan family. Sob sob. Kalau buka puasa pula, pandai2 lah cari makanan sendiri untuk di makan. Syukur juga ada bazar kena buka di Politeknik Kota Kinabalu ne. Hewhewhew :B kalau di rumah, sah sah family lah yang urus semua. Beli itu ini untuk berbuka puasa. Sekarang beli sendiri, guna duit sendiri. Wuwuwuwu.

Ini salah satu gambar masa penyungkaian kami. Haha. Kami selalu berbuka puasa sama2. Sahur ja nda. Sahur lah kau sendiri2 dalam bilik. Haha

Ini gambar sesat kejap. Haha. Fyi, ini pin okay. Kira macam kerongsang lah. Hehe. Ada roomate si Epiey jual. So saya ambik 2. Warna pink + kuning :D cute kan?

Minggu ne minggu pertama berpuasa di Kamsis. Fuhh. Setakat ne masih okay. Hm. Kira-kira bulan puasa ne mau save bajet konon. Boleh jimat. Tapi hmmm. Tiada beza! Duit tetap melayang dengan banyaknya. Haha. Entah apa ja saya beli di bazar tu. Haih, nafsu nafsu. Haha. Okay, cukup lah bercerita tentang puasa ne. Sudah cukup sudah. Yang penting saya nda sabar mau beraya. Apakah? Haha. Baru beberapa hari juga puasa. Sabar biy sabar :D

Epiey & Bibiy

 I like this picture!! Entah kenapa. It's just, nice. Haha

Epiey & me again. Entah apa ja ditengok dalam kereta tu. Haha

Gambar di atas masa kami stay out malam tu. Tidur rumah kawan dekat Tuaran. So yea, itu kereta dia. Haha. Pergi kelas dia lah yang drive. Wuwuwu. Siok weh. Haha. Tapi untuk 1 malam tu ja kami stay out. Malam seterusnya tidak akan sudah. Nanti kalau tropot oleh warden blok masing2, matilah jawabnya. Hahaha.

 Chus, Ira & Epiey gilaaa :D

 Bibiy, Ira & Epiey 

 Bibiy, Ira & Chus

Last, Bibiy & Epiey. Haha

Gambar di atas di ambil pada hari Khamis di mana semua pelajar memakai baju batik Poli KK ne. Hewhew. Kami bergambar macam orang gila ne awal pagi okay. Jam 8 lebih. Actually, kelas jam 8 pagi. But you know what? Tiba-tiba kelas cancel! Omg omg. Kalau tau, bagus bangun lewat. Hm. Memang tu yang selalu di fikir. Mau bangun lewat. Hahaha. Apa-apa ja lah.

Okay, sebenarnya saya nda tau mau cakap apa lagi. Haha. So I'll stop here. I demam okay. Sudah 1 minggu. Puasa lagi. Hm. Dugaan betul. Wuwuwu. Sabar sabar. Lagi beberapa hari mau raya. Ehh? Tetiba. Haha. Okay lah, got to go. Assalamualaikum :)

No comments: