Saturday, January 28, 2012

a night without my roomate T.T

assalamualaikum. hye !! :)

howwa you ? aisehhh~ tiba² pula rajin tanya khabar. hewhewhew~ ouh well, kelmarin 1 hari hujan area KK ne =___=' cuaca tersangat la sejuk. bangun ja dari tidur menggeletar satu badan. hahahaha~ syok kalau sambung tidur tapi saya ada class ! huehuehue~ mau nda mau terpaksa la juga bersiap² pegi class -.-'

okay ! tutup cerita pasal tu. hohoho~ the story begin like this. (cehhh~ minta puji juga ne ayat :pp) roomate saya pulang awal hari khamis tu. so yea, saya sendiri dalam bilik. then ngam² malam tu malam jumaat, okayy~ OMG la sangat kan ? hahaha~ memang rasa takut tu ada la sikit. heyy, sikit ja okay ? nda banyak. (mau tunjuk berani la tu~ xD) so bila sorang² dalam bilik, layan twitter dan BBM ja la kerja saya. so update status twitter ..


mau tau apa respond yang saya dapat ? jeng jeng jeng~

 

kuang hajo kan mereka ini ?? hahahahah~ memang tiada guna semuanya. kasi takut orang ja kerja dorang ne. huehuehue~ nasib baik la saya ne bukan jenis penakut. (aisehhh~ :p) so malam tu off lampu around jam 11 malam. nasib roomate ada bawa emergency light dia pegi kamsis. kalau nda ? bergelap segelap-gelapnya la saya malam tu. hohoho~ off lampu ja terus baca doa tidur then tutup mata. nda fikir yang bukan² nanti terbawa sampai mimpi. huahuahua~ but, jam 2 pagi tu saya terbangun. suddenly terdengar anjing mengong² sana sini. OHEMGEEEE~ time tu tengok² tingkap ja. hahahah~ apa² pun syukur juga la. tiada juga kena kacau² malam tu. teheeee~ :p tidur dengan aman juga :D :D

okayyy~ i'll stop here. ehh, macam tergantung pula ceritakan ? hahahaha~ got something to do ! cuci kain. muahahah~ rajin kan ? (rajin la sangat~)

kbye, toodles ! :*


p/s : siapa ada twitter & BBM tu, do follow and add me yea :) muahahaha~ :D

No comments: