Thursday, June 23, 2011

❤ entry keboringan

Assalamualaikum :))


hari ne aku bosan. so apabila kebosanan sudah melanda diri ku ini, mulalah suda c bibiy buat entry yang tiada faedah langsung. HAHA :D mesti kamu pun boring sudah kan baca belog aku yang ntah pa2 ne kan? begitu la juga dengan aku. huhaiiii~! keboringan membaca belog sendiri. kahkahkah! xD tutup blog lagi baguskan? tapi aku nda mau. sayang bha aku dengan blog aku ne. heeee :P

ouh, malam ne main cerciter cinta kan? nda sabar ne mau tengok. phewww~ macam siuk jak cerita dia. macam lah. huahua xD ohh, SHITTY. semalam tiba-tiba datang rindu mau sekolah together with my classmate 5 DELIMA 2010 keluaran SMK PEREMPUAN LIKAS. huahuahua. like seriously, sangat-sangat rindu okay. rindu masa kami bergaduh, berdebat, bersantai, belajar, makan, minum, pegi tandas. kuikuikui :P semua aku rindu :( but now, tinggal kenangan jak semua tu. hmpph :/


okay, di atas tu video conteng-menyonteng kami. huehue~ :(( 20 Disember 2010 last kami ambik paper SPM. paper ekonomi asas. rindu gila babs ne bha. atukuiiiiii ! sekarang ntah la dapat ka kami berkumpul semua. ya la, semua pun mestilah busy kan? but apa-apapun, classmate aku dulu tetap dalam ingatan bhaaaa. ngeee~ :) love you all guys! muahhug! btw, ini kejadian baju sekolah aku lepas diconteng. hihi.


okay, tutup cerita pasal tu. sekarang cerita pasal jom heboh. hihi. sabtu ne jom ramai-ramai pegi stadium likas. hahahaha :D sabtu ne memang aku pegi la sama BGFF and kawan2 yang lain. insyaAllah kalau tiada halangan :) nanti aku update pasal jom heboh tu yaa anak-anak? HAHA :D

oyeah, oyeah, oyeah! semenjak aku stop form 6 ne, keboringan pula aku di rumah. plan mau cari keja. dan aku plan juga sambung study di ILPKK (Institut Latihan Perindustrian). kamu tau ka di mana? ala, di sepanggar jak bha. dekat juga la dengan perumahan aku sekarang. dekat kalau pakai kereta, jauh kalau jalan kaki. kahkahkahkah! :D insyaAllah, aku akan masuk sana. amin :)) pray for me.

oyeah sekali lagii. tiba-tiba aku rasa ngantuk. whattdaa?! okay, till here lah. mau tidur dulu sekejap. haha. bubye (:

No comments: