Tuesday, June 21, 2011

❤ belog aku bakal di hack.

okay, blog aku bakal di hack. kuikuikui~ betul ka nda ne? aku pun netau laa. bagi kamu betul ka? HAHA! apa bha aku cakap ne. tunggang-langgang buss. adeh! :D


kamu nampak tu? kalau nda, click gambar tu laju-laju. hahahaha :D so begitulah. aku search la url blog aku. then ternampak pula url blog yang lama. hihi. bukan url sekarang yang aku guna. so blog aku sekarang ne nda di hack la kan? sebab tiada tersenarai url blog aku ne. huwaaaaa~ konpius2. tapi betul ka semua ne? macam tipu-tipu sejaa. haha. watever laaa. siapa-siapa yang tersenarai juga belog dia yang bakal di hack, cepat-cepat kamu tukar password :)) ngee~ mana la tau betul kan? huehue~

jangan kamu kasi biar jak. sekali betul-betul kena hack, nah. lugai-lugai la kamurang. HAHAHA :D kalau mau cek juga tekan sini pelan-pelan. HAHA. okay. ciao. itu seja mau ceritaa. assalamualaikum. ngeh (;

No comments: