Friday, December 10, 2010

LOVE this ! ngeh :P

hello fellas.
salam :)

oke, today 10.12.2010. it's a FRIDAY. yeah, so bored. nothing to do except eat eat eat and eat again. BAHAHA. so bored yaw. so, I decided to post new entry. keke :P but, what to talk abaout? me also don't know. haha. but, I want to tell u something. last night my BIG sister bought me new clothes! and I like it! *winkwink HEHE. senyum lebarrrrrr
( n_____________n ) wah, dah lebih! HAHA. baju tu jenama F.O.S. wew! like it! hehek!

I like that clothes because it's colour. warna kelabu2 u know! cehh, bangga kunu. perrggh! sila tampar. ahah. gambar depan memang suka gylaa sampai maw gylaa! nah, apa tu? hahah. bengong ee. oke, baju tu simple jak. tp oke la bg remaja cm aku. wkakakak :P mau tengok? nah, ambik mu.

TAADAAA !

simple isn't it? heeee. but so cute to me. and i like the way they mix and match that colourr. hehe. aku suka style simple and nampak kemas. and talk about hijab. aku lebih suka pakai tudung yang biasa2 jak. tudung 4 segi tu. and kadang2 yang shawl. then kalau yang shawl berat2 tu, aku tidak pakai. harap maklum. hahah. sebab? urm, sebabnya aku tidak suka laa. haha. etu ngam dengan orang2 dewasa yang bekerjaya jak kan. wkakakka :D lagipun aku tidak besa baa. guna shawl2 yang berat2 ne. yang banyak tul d lilit d kepala. ee. haha. but, I still wearing HIJAB oke.

I think thats all for today. maw makan lagi ne. hahaha. oke.
bubye ^^

No comments: