Friday, December 31, 2010

last post in 2010 :)

oke. hari ne last day 2010. bisuk 2011 dh. hahah. malam ne kompom sasak tu jalanraya d KK. hahah. suma pun mau tinguk etu konsert countdown :) heeee. aku? adih~ d ruma jak lorrhh. wa3 ;p cian ehh. nvm, buat bbQ bha d ruma. haha. ngan family. ngeks! so, apa azam d taun baru ne? hahhhh?? aku banyak ne. hahah. bagi list satu2 luk.

2011 MISSION :

- got a driving license
- outing wif ol my frends
- continued study
- travelling
- got a job ( mau merasa dapat duit sendiri. keke :P )
- being mature
- independent learning

    urm, what else? ekceli banyak lagi. tapi~ lupa2. hahahaha. LOL.  so, banyak kenangan 2010 yang sangat indah bagi aku. taun 2010 last aku pakai baju sekolah and taun last juga aku bergelar 'BUDAK SEKOLAH'. sedih ne mau tinggalkan zaman persekolahan. coz terpaksa berpisah ngan kawan2 kelas. huhu :( suma pun buat haluan masing2 dh. adeh~ sad ak jo. banyak bha kenangan 2010 and 2009. heee. tem 2009 la aku pindah skul p SMK PEREMPUAN LIKAS :) d skola ne aku dapat masuk kelas 5 DELIMA. dan d kelas 5 Delima aku jumpa dgn kawan baru aku. Sopie, Emmy, Miera, Didink, Oyo, Tily, Tyla, Bebo, Siska, Saharia, Chichusz, Dayah and banyak lagi laa! syukur aku dapat jumpa ngan dorang suma :) bestfriends ever! love u all. then, d skola ne la juga aku dapat geng baru aku. haha. BGFF CREW yaw. 8 anggota sumanya. haha. termasuk aku laa. i love them! hope kita nda la lost contact k? love u friend :) forget me not k? heee~ :P 

    2010 - banyak kenangan suka dan duka d tahun last persekolahan aku. tem kami sambut pasaria, ada aktiviti masterskill d skola. kita menari poco2 kan? barisan paling depan lagi kita tu. hahaha. semangat! tem aku nangis d kelas. haha. mereka la juga yang redakan aku. thanks :) d tahun 2010 ne juga aku kenal sama someone. tapi now dia hilan suda tah kemana. haha. budak sebelah sekolah aku jak. ngek! ;p pa2 pun, 2010 is da best! mish la ne zaman2 sekolah ne. huhu.

     ne la skola aku :) but now, kena roboh dh.
    kena baik pulih ne banguna. hee.

    ne la kenangan time mau p skul teknik likas.
    ada ceramah d sana <3




    semua gambar d atas ne pla kenangan time GERKO skul kami.
    22 Oktober 2010. gambar last ne time kami d Inanam.
    otw mau pulang ruma. i mish dat time :(



    semua gambar d atas ne juga time kami tunggu bas mau pulang rumah.
    heee :) aku rindu time2 gini. lepak d tepi jalan sama kawan2
    HAHA. lepas tu buat kecoh. huhu :( i miss.

    oke. tu jak laa. banyak lagi picx. tapi nda kan mau letak suma kan. hahaha. cukup la ni jak. heii~! aku rindu laa mau skola. haha. adih. habis skul dah ne mcam borink pla. urgh! sabar2. oke.jap2, mau share sama kamu sumtink. hee. tengok picx d bawah. keke :P

    picx ne suka tengok. coz ayat2 dia. haha.
    memang betowlll~
    *click to enlarge

    LAST PICTURE :


    HAPPY NEW YEAR 2011 !
    GOODBYE 2010 and HELLO to 2011 .
    hope this year i'll be more succes ! amin ! :)


    No comments: