Sunday, June 13, 2010

♥ quote Leann Rimes

hello :)

nah. berdasarkan tajuk di atas. saya suka sama quote c Leann Rimes ne. memang ngam ne qoute ngan saya sekarang. quote yang sungguh sedih. aiseh! yup,memang sekarang saya tengah sedih.  heran saya napa dapat hidup gne :'(
now. mesti kamu mau tau kan apa qoute dya? heeeeee :P sabar bha kamu. saya gtw nanti ar. HAHA. bha,cuti skul mau abiz suwa ne. huhu! stat minggu ne la. 16,17 and 18hb ne. malas jon mau skul balik. hahah. tda mood suwa saya mau skul ne. hahay. budu! mau SPM suwa ne. sadar2 la kw bibiy! paloy~! rajin kn diri kw. aiseh,g2 lagi.. haha.
oke. sambung sama quote c Leann Rimes. mw tw apa? tinguk d bawah.

"without you there'd be no sun in my sky,there would be no love in my life,there'd be no world left of me"
- Leann Rimes

nah. etu la quote dya. sedih kan? :'( pa2 pun,saya cuba jalani idup seperti biasa. tanpa DIA. DIA etu sepa? ada la. huu. oke,gtg. bye :)


p/s : saya ckap sleng sabah. sepa nda paham,buat2 paham jak la kamo (-____-")

-OUT OF WORDS-

No comments: