Tuesday, June 15, 2010

♥ 2nd award

hey,dapat award ni dari DOKTOR CINTA. heeeee :P


and then kena jawab beberapa question. sila tinguk d bawah. haha. soalan dya macam soalan agama la. macam kau rasa jawab exam paper agama Islam puleekk. agaga.

1) Bagaimana anda dapat menjadikan blog anda sebagai medan dakwah?
-  urm. post something yang memberi pengajaran bersama la. yang menuju ke arah kebenaran di sisi Islam :)

2) Sumbangan selama anda menjadi blogger?
-  diri sendiri : entah. aha. aku nda tau ni. wkwkw.
- orang lain : memberi tutorial atau pengajaran untuk kegunaan orang2 lain. teheee :P
- Islam : memperlihatkan kepada orang ramai bahawa Islam adalah agama yang benar.

3) Apa yang anda dapat sepanjang menjadi blogger.
- dimulakan dgn positif. urm,dapat mematangkan lagi fikiran la. bila post something,make sure tiada orang lain yang terasa dengan post kita tu. then,dari sana kita dapat berfikir supaya tidak menyinggung perasaan orang lain. so,kita lebih berjaga2 dengan percakapan kita. then,negatif pula. aku banyak menghabiskan masa di depan laptop aku ne. BAHAHA :D 
(ekceli aku nda tau mau jawab apa. haha.) 

) Blog jenis yang macam mana (pada pandangan anda) yang anda suka stalk?
- urm,tah la. depends.


5) Tag lagi 5 kawan anda.
- arifah and syiela. lagi tiga aku bagi kpd siapa2 yang baca sekarang ini. GO! haha.

nah. ambik mu. tiba2 aku jadi ustazah pula tau. ngahaa :D
oke. finish! bye :)

No comments: