Friday, February 26, 2010

♥ study


have been a long time I didn't post anything in my blog. so busy with my study and activity at school. tired tahap gaban ne.. huhu. =.='
aku pulang rumah pun lewat. at 3 o'clock I arrived at home. so late kn? then setiap hari Rabu,got kokurikulum. minggu ne aku ada pegi kokum. just perjumpaan kedua scout. hee! pengakap g2 lor ~ xD

urm. subjek yang aku ambik for SPM.

Subjek Teras:

  • Bahasa Melayu
  • Bahasa Inggeris
  • Sejarah
  • Agama Islam
  • Science
  • Mathematics
Subjek Elektif:
  • Geografi
  • Ekonomi Asas
  • Perdagangan
  • Prinsip Perakaunan

so semuany ada 10 subjek. but aku mau drop PA. prinsip akaun.. urgh! susah bah PA tuh.. matay ~ nda aku mau ambik subjek tuh. TIDAK MUNGKIN. huhu.. maybe aku ambik Tasawwur Islam la.. Ganti subjek yang aku drop. urm.. yarh.


 
haha. 
ne buku sejarah fom 5. 
stress juga aku study subjek neh..




 
ne pla buku teks PD.
urm~
antam ja la. :DD

 
 
i like maths~ haha.
cuz if aku nda buat omwork kena bagi,
cegu anuar nda pena marah aku.
hahaha!


 
english pun i like gak. :D
cuz cegu norainie siuk cara dia ajar kami.
like2..

 
nah! itu dia subjek yang aku nda suka!!
Prinsip Akaun.
huh! susah tahap gaban!
mau drop.. (of course) 


nah.. huhu.. aku mau drop juga PA ne.. susah banget bah.. haha. so now memang aku busy la ngan kerja sekolah dan aktiviti di sekolah. o ya,bulan 3 ne sekolah aku got pasaria. yay!! i like....~~! haha.. siuk tuh. nda sabar aku.. ramai la orang yang datang p sekolah aku nanti. muahahaha! lol.

jadi di sini aku mau gtau.. doakan kejayaan buat aku. haha! SPM start 22 Nov-12 Dec. urm.. takut aku. pa2 pun,fighting! haha.. gila.

bah.. aku chow luk. daa~ xD


p/s : malas mau taip panjang. (kunun)


much love,
Bibiy PinkAholic

No comments: