Saturday, February 13, 2010

♥ duit maree ~ haha.

hehe . happy aku kemarin . cuz aku dapat duit dari tarikan .
tw ka pa tarikan 2 ?
adeh ..
TARIKAN ne ble d katakan mcm main2 ja la .
just 4 fun .
1st , kta kena tggu turn 2k kta dpt duit .
so mggu ne turn aku la .

stiap org HARUS bayar RM1.00 setiap hari .
dari hari isnin - jumaat .
kami main suma ne ada 12 org .
so , kalau d campur semua duit2 kami ,
semuanya berjumlah RM60.OO dalam seminggu tuhh.
yup.
RM60.00 la yang aku dapat hari ni .
yay ~
agaga ! :DD

minggu ni turn aku ,
so aku la yang dapat duit tuhh .
minggu depan pula turn kawan aku pula .
 hehex ! happy lol .
duit yang aku dapat tuh ,
aku xtaw mau buat apa .
aku juz mau simpan duit tuhh .
lagipun sekarang aku tengah kumpul duit .
yeah .
4 wat huh ?
aku pun xtw .
juz mau kumpul 2k suka2 ja bha ..
hehee .
2k masa depan .
ahahaha !
watever la .
yang penting aku kumpul duit .

urm ~
aku len cket bha .
kalau ada duit cket ,
msti mw guna duit 2 .
agaga ~ xD
mcm mn la mw kmpul duit lw g2 ..
adedeh !
matay ~ x.x'
nvm la .
haha .
nti la aku test2 jd nda boros .
boros meh ?
ahahha .
myB la ..
duina .
budu nhe .
skg ne duit aku RM60.00 tuhh ,
aku sda gna RM10 2k bli relod semalam .
muahahahahax!..
pa ble bwt la .
ngam2 ja sim aku tmt tmpoh .
so bli ja la relod .
ehee ~
sot kn .

so skg aku mw kira duit aku tinggal berapa .
haha .
gtg .
chow !

miss him .. ;'(

No comments: