Sunday, August 18, 2013

Here I come again :)

So hey.

Remember me? It's me. Bibiy Ferhanah. Masih Bibiy Ferhanah yang dulu. Tidak pernah berubah. HEH? :D HAHA. The one that always being annoying. Whatever. Saya munculkan diri semula dalam dunia blogging. Nda tau kenapa rasa membuak-buak mau blogging balik. Sebab? Sebab rindu kaleeeee. Haha. Setelah sekian lama nda blogging since 6 Mei 2013, 2 bulan yang lalu, post saya yang terakhir sebelum menghilangkan diri sekejap, then hari ni barulah muncul semula. Yeah, hari ni (18 Ogos 2013), telah masuk raya ke-11. Masih terlambatkah saya mau ucapkan selamat hari raya? Nda bha kan :) so SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Siapa2 yang pernah sakitkan hati saya tu, tidak apa. Saya maafkan :) Sebab saya baik. *choiii, puji diri sendiri* *muntah hijau*


Inilah keluarga saya yang tercinta So this is my first raya. Ambil gambar keluarga dan makan. Haha. Tahun lepas warna ungu sebagai tema kami satu keluarga. Tahun ni serba hijau pula. Boleh sudah bertapuk sebelah pokok pisang sana. Hahaha. Owh, siapa-siapa yang tidak faham maksud 'bertapuk' tu, hm. Maksud dia 'bersembunyi' dalam bahasa pure malay. Gittewww. Bertapuk tu bahasa Sabah ja. Heh :p

Me & my craziest brotha. First raya.

 
Ninja in the making.
Sopie & me :) raya ketiga. Open house kembar saya, si Emmy. Tehee!

So....... Rasanya sampai di sini sahaja post saya kali ini. Just wanna say HYE to all my friends in this blog. Semoga kita berjumpa lagi di entry yang akan tiba. InshaAllah. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI once again. Maaf zahir dan batin yea? :) Assalamualaikum.

No comments: