Tuesday, February 12, 2013

Random post

okay haiiiiiii !!!! wahaha. hyperrr. macam lama nda buka belog. lama lah sangat. wehuuuu~ bukan apa. blog under construction. so terpaksa tutup selama beberapa hari. nah, ini lah hasil dia ne. dulu terlalu simple pula rasanya. aiseh, rasanya gittewww. wkakakaka. okay, happy CNY siapa-siapa yang menyambutnya. lambat bha kau wish ne biy. limpas sudah tapi ndak pa lah kan. hehehe. 

okay, minggu ne minggu cuti kami. waisehhhh, memang best cuti seminggu. seminggu okay? alaaaa, nda lah lama betul. tup2, mula sudah kuliah seperti biasa. ohmyyy. fikir cut-cuti ne tiada kerja kena bagi? banyak okay. BANYAK. mau saya ulang lagi? BANYAKKKKKKK. wakakakkaa. overrrr. pffttt -.- semuapun kena prepare masa cuti ne. ingatkan cuti ne dapat lah goyang-goyang kami di rumah, santai-santai minum kopi. ternyataaaaaaaa! ya, banyak kerja. antara kerja yang perlu di buat :

  • prepare for presentation Communicative English 2 (pocesss and procedures)
  • prepare for public speaking Soft Skill. (should prostitution be legalized?)
  • prepare for test Engineering Mathematics
  • prepare for test Contract Procedure

okay, itu seja. nda lah banyak manapun. ada 4 jak. wkakaka. ya, memang EMPAT SAHAJA tapi ! banyak lagi yang mau di buat untuk prepare semua ne. kalau mau explain sini, susah. haha. semuapun kena buat time cuti ne okayyyy. phewww. penat -.- ohya, nampak kamu yang list ke 2 tu? public speaking about prostitution. got it? itu yang saya dapat. faham ka juga maksud dia? cuba tengok di google translate. haha. maksud dia, adakah pelacuran harus di sisi undang-undang? nampak kamu tu? saya kasi warna merah. extra bold lagi. wakakakakakakkaka. apa mau cakap pasal ne. okay, entah lah apa saya akan merepek depan classmate & lecturer tu nanti. kenapa lah saya dapat tajuk ne? apa lah nasib oiii. haha. tapi okay juga. dapat tau sedikit sebanyak pasal pelacuran. #ehh? LOL

i'm a student :p


okaysss. tutup cerita pasal tu. boring sudah mau cerita. haha. well, nampak kamu koleksi pink saya tu? wehohoho. siapa yang kenal rapat sama saya ja yang tau saya ne pencinta pink. aisehhhhhhh, pencinta yawwww. hahaha. cari kamu perempuan macam saya yang semua barang dia pink. kau hado? teda kan. sebab tu saya ne limited edition. buahahahahahhaa :D terOVER banyak disitu. kidding okay. teheee!

ada satu cerrr lagi ne. boleh-bolehnya "abang" di PoliKK tu bilang saya sama Chus, my bestfriend, kami budak sem 1. argh stress. kenapakah? kami tau kami comel. wakakakakkaka. lucu jugak lah :D

yaaaaaaaaa. kami memang budak sem 1. percayalah~ haha

rasanya sampai sini jak lah share yang entah apa2 ne. mau kasi hilang boring bha, tu lah update blog ne kunun. ndada juga isinya. haha. kbai.

assalamualaikum :)

3 comments:

biebbiey K said...

lama dah tak komen kat sini :)


selamat bercuti & membuat assignment hihi

julliette said...

double wow ~ pink bah! mantap eh ;)

Bibiy Ferhanah said...

biebbiey K : hehe. thanks :)

A I E N A H W I L : yea, tetap pink! :D