Thursday, November 15, 2012

Final Exam

hai. lagi SEHARI mau final exam. so apa yang saya buat? online, online dan online. honest and i'm telling the truth. uiseh. jadi apa yang patut di buat sama si bibiy ne? hantak kepala dia cepat! sedar lah bibiy oi. kau ne kenapa nda belajar? *marah diri sendiri* uhukksss... what can i do? otak ne serabut betul. fikir itu, fikir ini, fikir sana, fikir sini. sampai mau belajar pun payah. serious semua ne menganggu saya mau belajar untuk final ne. sangat menganggu. but nevermind, saya cuba buat semampu yang saya boleh final nanti. doakan saya :) lagi satu, saya memang suka belajar last minute. it's a very very very very bad habit that i have.  takpa, tahun baru ne mau buat azam baru sudah. mau jadi lebih rajin. inshaAllah :)

dan dan dan, final exam ne nda se-happy sem 1 dulu. sebab? adalah. sibuk mau tau! haha. well, it's not same like before. okay, nda apa. sabar ja :)


my classmates :) tidak semua ada di sini yaa. hanya beberapa orang sahaja yang bergambar masa ne. btw, cari saya kalau dapat. kahkahkah. okay. saya bukan juga mau merepek panjang2 di sini. nanti kamu bosan baca. haha. hm. doakan kebahagiaan, eh eh eh. haha. doakan kejayaan buat kami semua :) semoga tiada repeat subject. inshaAllah Amin. dan kepada semua student POLITEKNIK di seluruh Malaysia di mana sahaja anda berada yang tengah struggle-mau-mati-sampai-nda-ingat-dunia tu, bawa2 lah berehat. HAHAHA. study smart. 


GOODLUCK FOR YOUR FINAL EXAM !


assalamualaikum.

1 comment:

julliette said...

Good luck sis . sis boleh tuu . Jia you!