Saturday, June 30, 2012

Sabtuday :3

Assalamualaikum.

Hello testing 1 2 3. Okay :D saya mau bagitau di sini bahawa cuti semester saya bakalan berakhir dalam 1 minggu lagi! Wuwuwuwu. Nda sangka saya akan meneruskan pelajaran nda lama lagi untuk menyambung semester ke-2 saya. Huhhhh, sedih bukan apa. Sedih sebab saya akan merindui something di Poli KK tu T.T maigad? Hm.

Okay. Lanjutkan cerita. Hari ne keluar jalan dengan family. Beli barang keperluan saya di asrama nanti. Har har har. Sesungguhnya saya amat merindui Kamsis (lah sangat) hahaha. Kamsis tu nama kolej kediaman setiap Politeknik di Malaysia ne okay :) asrama Politeknik lah. So yea, penat berjalan hari ne. Besok pun sambung jalan lagi. Fuhh, boleh patah kaki kita begini kan kan. Haha. Nda apa lah, kan nda lama lagi saya akan larikan diri dari rumah, so masa ne lah habiskan masa dengan dorang. Kahkah. Jalan tadi terus pergi ke Gaya Street. Sudah lah panas cuaca kan, ditambah lagi dengan keramaian orang membeli-belah di sana. Tambah rimas. Berpeluh tu jangan cakap lah. Sudah semestinya. Haha.

Serba kuning yaa hari ne. Warna tahik. Kahkah :D

My mom & anak buah yang tersayang. Mohd Arief Asyraf :*

Okay, sampai Gaya Street membeli lah apa yang patut. Then sudah puas pusing sana pusing sini, balik lah kami. Bukan balik rumah okay. Singgah lagi di Kota Kinabalu International Airport (KKIA). Abang ipar ada mau urus lerr. Dari sana kami terus singgah lagi di Tanjung Aru Beach. Singgah bukannya mau santai-santai. Haha. Singgah sana sebab mau membeli jeruk & air sahaja yaa. Har har har.

 Tanjung Aru Beach

Menunggu abang ipar dalam kereta. Hewhew.

Destinasi kami yang terakhir ialah.... ONE BORNEO SHOPPING MALL! Yea, tempat di mana saya dan rakan sekelas di Poli tu selalu lepaks sini kalau class cancel. Hakhakhak. Well, semuapun trip banyak duitkan. Class cancel malar lah pergi 1B. Pergi 1B bukan apa. Sebab antara shopping mall yang terdekat dengan Politeknik KK, UiTM KK, ILP KK dan IKM KK tentulah 1Borneo~ so memang di sini student IPTA selalu lepak-lepak :D ngee.

 Si ibu sibuk memilih blazer & skirt. Penat menunggu. Kesudahannya? Tiada satu pun yang di ambil =__='

 This is my brothaa. Nampak apa yang lucu, lawak kelakar dalam gambar ne? Abang saya pakai selipar jepun ja pergi 1B. Har har har. Santai bha kan? :D

Menayang lagi baju yang dia mau beli. Welkk~

Gambar diatas tu masa kami berada dalam Kamdar. Wuwuwu. Lama jugalah kami di Kamdar tu tengok-tengok kain. Tapi tiada satu pun yang menarik minat hati kami ini. Wuwuwuwu lagi sekali. Then singgah Giant beli sayur. Pendekkan cerita kami terus pulang rumah. Kepenatan sudah semua. Kahkah. Penat weh. Kaki lemah sudah masa tu. Tapi terpaksa tahan ja lah kan. Hee. Sampai rumah jam 6 lebih.  Okay, THE END. Hahaha. (malas mau cerita sebenarnya)


Hai, saya yang bernama Bibiy Ferhanah akan melanjutkan pelajaran tidak lama lagi untuk semester ke-2. Saya berharap semester baru ini saya akan menjadi lebih rajin dari semester sebelum, semester 1. Tolong doakan agar urusan saya sepanjang saya berada di POLITENIK KOTA KINBALU ini berjalan dengan lancar. Amin. Terima kasih :)


p/s : URL will be change on 9 July 2012 --> bibiyferhanah.blogspot.com (my new URL)


2 comments:

Izzul Amir said...

bestnya dapat hangout dgn family :O

Bibiy Ferhanah said...

@Izzul Amir : Yupp~ memang best. Hee :D