Saturday, December 17, 2011

KB-03-11 ♥

salam hari sabtu semuanya. HEHEHE :3

well, 1 minggu sudah saya berada di Politeknik Kota Kinabalu. minggu ne Minggu Suai Kenal (MSK), so jadual dia memang padat -.- nda cukup tidur la weyh~ mau ja bangun jam 8 pagi tapi nda boleh. hahaha~ kena bangun jam 4.30 pagi juga sebab aktiviti mula jam 7 pagi. sabar ja la kan ? hehe :p hari ahad tu pendaftaran kolej kediaman, KAMSIS. so isnin sampai la khamis Minggu Suai Kenal. memang best la. hahaha~ kena bagi kumpulan semua. dapat juga kawan baru, ngehngehngeh~ :D :D aktiviti² dalam kumpulan pun bestt ! :)

okay, balik kepada tajuk entry kali ne. KB-03-11 ?? apakahhh~ xD well, itu la nombor bilik saya di KAMSIS !! wawawa~ mine is BLOK B, ARAS 3, BILIK NOMBOR 11. so it became KB-03-11. got it ? hihihi~ :p FYI, saya bertuah dapat bilik ne tau ! :) berbanding dengan bilik² yang lain, bilik kami BESAR !! muahaha~ rupanya pok yang besar ja :D :D dan dari tingkap bilik saya dapat lihat pusat islam, cafe dan pemandangan around PKK ne :') cantik tauu~ bertuah dapat bilik ne sebab ada yang jeles bilik kami besar. hahaha~ ada juga yang jeles sebab kalau dorang buka tingkap, nampak bangunan² asrama ja. hahaha~ apa boleh buat la kan ? untung badan :D :D :D

aras 3. huehuehue~ :3

my bed. pink colour ofcourse ! hehehe~ xD itu la tingkap yang saya maksud di atas tu. buka ja terus boleh berkhayal di depan tingkap tu. ekekek~ angin dia sepoi² bahasa ja. esesehhh~ HAHA xD

ini meja belajar saya dan roomate saya. FYI, asrama kami 1 bilik hanya 2 orang ja :)

nah, jangannnn~ makanan saya ne xD haha.

kalau kamu mau tau, hari rabu kalau nda silap, saya breakfast makan ne ja. hahaha~ kesian kan ? nda sempat pegi cafe bha. lambat bersiap. wakaka~ ehemm, makan ne sambil tengok² luar tingkap. manatau ada hemsemboy limpas. hahahaha~ cuci mata xD limpas tu same meaning dengan lalu yerr.

so that's it. itu la bilik saya. hehe :3 minggu suai kenal ne baaaanyaaakk taklimat ! well. semua pun boring. agagaga~ boring yang teramat sampai mau ngantuks =____=' mata nda tahan sudah mau tidur masa dengar taklimat tu. errr~ so supaya mata ne nda tutup, menconteng la kerja kami. huehuehue~ kebosanan.

kerja saya dengan Chichusz Lee Ahmad :D :D apa ? paling buruk la saya tengok. politeknik dihatiku la sangattt~ hahaha~ semangat tulis JABATAN KEJURUTERAAN AWAM tu xD yea, that's my course. teheee~ :) actually ada 3 Jabatan Kejuruteraan di Poli KK ne. Jabatan Kejuruteraan Awam, Jabatan Kejuruteraan Elektrik dan Jabatan Kejuruteraan Mekanikal. yang 2 lagi Jabatan Hospitaliti & Jabatan Perdagangan. yang dua ne nda termasuk list Jabatan Kejuruteraan la. sebab dorang bukan jurutera. ahakkk !

itu saya buat and that's my fingers ! conteng² jari lagi. bosan lerrr. perangai pun macam budak² sudah sampai conteng² jari segala =___='

itu dia si Chichusz macam tikus. hahaha~ chusz, kalau kau baca ne jangan marah ahh. kidding² bha kita xD

me & chichusz. kerja kami la menconteng di atas tu xD

hehehe~ so memandangkan jari ne mula sudah malas menaip, saya pendekkan cerita la. hari khamis tu penutupan Minggu Suai Kenal :) so yea, kami semua pakai baju batik Poli KK ne :)

from left : Juriaty, Cacaa, Bibiy Ferhanah, Misbah xD kamu perasan something ?? kedudukan kami ngam betul. macam tangga. hahaha~ dari pendek ke tinggi :D :D but actually saya ne kecik² pun. nda la tinggi mana tapi lebih tinggi la dari c Juriaty & Cacaa. alaaaa~ berapa CM ja beza pun :D :D

hokayyy~ habis ja Minggu Suai Kenal, kelmarin hari jumaat, pulang rumah terus. hikhikhik~ kangen lorh sama rumah. home sweet home juga laaaa~ :3 so, tu saja entry kali ne. ahad ne pulang politeknik balik -.- kuikuikui~ so this entry end here. see you next entry, toodles ! :)

baju sukan poli. bosan sendiri dalam bilik, so bergambar la. hihihi~ assalamualaikum :)


No comments: