Thursday, November 25, 2010

don't know

hey, salam.

urm, baru ble update blog. huhu. busy jo tem2 SPM ne. nahh. netaw la aku. bengong2 juga jawab paper. huhu. first day, exam BM. semua okayy. 2nd day, exam BI and tasawwur islam. semua pun okayyy. 3rd day, means ari ne laa. nah, TIDAK OKAYYY. coz ary ne paper SEJARAH. subjek yang palink aku budu. hahahah. tapi oke jua laa. dapat gak aku jawab. hehe. pastu tasawwur lagi. tasawwur oke juga laa. senang jak pla soalan dya. ble pikir guna utakk sendiri. miahaha xD

so, so far so good laa. hehe. 4 paper already DONE. Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sejarah and Tasawwur Islam. hahaa. palink siuk tem kawan2 aku yang laen p skul, aku stay d ruma. haha. durank tem tu ambik paper Prinsip Akaun. aku teda. hahah. siukk! ngee~ pa2 pun, gudluck for them. bwat sehabis baek. muahmuah tuk kamu!

bibiy & cegu Rosnani :)

nampak, nampak, nampak?? haha. picx d atas tu gambar aku ngan cegu Rosnani. hehe. dya dalam proses maw pindah skul. huhu. so sad :( nda silap dya pindah skul d Pahang. law nda silap laa. lupa dh aku bha. haha. dya guru kelas aku tem aku form4. haizz. sedih juga laa. dya pindah skul dh. huhu. but, nvm laa. hehe. penting dya happy, aku pun happy! aiseh! cam staek! hahaha.

picx ne juga diambil pada 23 NOVEMBER 2010 bersamaan dgn hari pertama SPM. bahaha. tem ne tem rest. sempat gak bha take picx. hehe. nampak tu aku pegang minuman plastik. murah jak tu 50 sen. beli laa d kantin skola kami. hahahhahaha. LOL.

oke laa. maw chow luk. next week paper MATHS, AGAMA ISLAM n tah pa lagi. lupa pla aku. haha. k chiao :)

No comments: