Wednesday, March 10, 2010

♥ i miss u



aku rindu SEMUA! about diri aku yang dulu2.. huhuhu. sad.

1st.. aku rindu kawan2 aku.. Aidah,Vanesaa,Rezah and Syrna.. aku rindu durg ouh.. kawan2 aku. hope our relationship owez stay 4eva..

2nd.. aku rindu tmpat tinggal aku yang dulu! huhu.. Flat Guru SK Inanam Dua.. aku rindu suasana d sna.. if can,aku nda mw pindah rumah sampai bila2.. but now i moved oredy.. with family.. d Taman Cerah,Menggatal.. huu ~
aku rindu rumah aku yang dulu.. d flat tuh,byk memori yang susah mw d lupakan.. miss my flat... ;(

3rd.. aku rindu someone juga.. sepa la kunu? ada la tuh.. agaga ~ xD nda mw pnjg ceta yang ini. (secret)

if only i could turn back dat time,aku akan menghargai masa2 e2.. huhu.
dunno why la tiba2 rasa sad tuh datang.. aku rindu ngan suma ne.. sad bha. tapi apa ble buat la..

so.. da conclusion...

AKU RINDU SEMUA. KAWAN AKU,FLAT AND SOMEONE !
IMYSDM ! lol .

oke. wassalam :)


xoxo,
Bibiy PinkAholic

No comments: